Yeni League of Legends yama notları oyuncular ile 21 Şubat Çarşamba gününün akşam saatlerinde paylaşıldı. League of Legends 14.4 Yama Notları kapsamında öne çıkanlara baktığımızda Aurlion Sol, Bard, Fiora, Illaoi, Kalista, Maokeai, Twisted Fate, Varus ve Zyra’nın zayıfladığını görüyoruz.
League of Legends 14.4 Yama Notları’ndan güçlenerek çıkan şampiyonlar ise Ahri, Jayce, Kai’sa, Lulu, Renekton, Soraka, Thresh ve Volibear oldu. Yama kapsamında ayrıca K’sante, Rek’sai ve Smolder düzenlendi.
League of Legends 14.4 Yama Notları
Vanguard
“Son birkaç yamadır Vanguard’ı LoL ve TFT’ye getireceğimizden bahsetmiştik ancak Açık Beta’da gerçekleştirdiğimiz bazı tanılama testlerinden sonra çıkış planını değiştirmeye karar verdik. Vanguard’ı tüm dünyada devreye sokmadan önce 14.5 Yaması’yla ilk olarak yalnızca tek bir bölgede etkinleştireceğiz. Böylece Vanguard’ın aktif bir sunucuda nasıl bir deneyim sunduğunu ve çalıştığını değerlendirmek ve gerekiyorsa değişiklik yapmak için zamanımız olacak.”
Windows Sürümü Gereksinimi Güncellemesi
“Bu yamayla birlikte minimum sistem gereksinimlerini güncelliyor ve artık tüm League of Legends ve Teamfight Tactics oyunları için Windows 7, 8 ve 8.1 desteğini sonlandırıyoruz. Oyunlarımızdaki stabilite ve performansı korumak için oyuncuların büyük çoğunluğunun kullanmadığı eski işletim sistemlerine yönelik desteğimizi sonlandırmak durumunda kalabiliyoruz. Bu Windows sürümlerinden birini kullanıyorsanız oynamaya devam etmek için lütfen sisteminizi güncelleyin. Ayrıntılı bilgi için minimum sistem gereksinimleri sayfamıza göz atabilirsiniz.”
Şampiyonlar
Ahri
- Taban Nitelikler
- CAN BÜYÜME ORANI: 96 ⇒ 104
- Q – Aldatan Küre
- TEMAS BAŞINA BÜYÜ HASARI: 40/65/90/115/140 (+%45 YG) ⇒ 40/65/90/115/140 (+%50 YG)
Aurelion Sol
- Q – Işığın Nefesi
- SANİYE BAŞINA İLAVE BÜYÜ HASARI: 60/70/80/90/100 (+%35 YG) (+ hedefin azami canının (%3,1 Yıldız Tozu yükü) kadarı) ⇒ 55/65/75/85/95 (+%30 YG) (+ hedefin azami canının (%3,1 Yıldız Tozu yükü) kadarı)
Bard
- Taban nitelikler
- ZIRH BÜYÜME ORANI: 5,2 ⇒ 5
- 1. SEVİYEDEKİ SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- SALDIRI HIZI ORANI: 0,625 ⇒ 0,658
- Pasif – Gezginin Çağrısı
- HASAR: 35 (5 tını başına +14) (+%30 YG) İlave Büyü Hasarı ⇒ 35 (5 tını başına +10) (+%40 YG) İlave Büyü Hasarı
- Q – Kozmik Bağ
- HASAR: 80/125/170/215/260 (+%65 YG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%80 YG)
Fiora
- W – Karşı Hamle
- SALDIRI HIZI AZALTMA: 2 saniyeliğine %50 ⇒ 2 saniyeliğine %25
Illaoi
- Pasif – Yaşlı Tanrının Elçisi
- HASAR: Seviyeye bağlı olarak 9-162 (+%115 Toplam SG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 9-162 (+%100 Toplam SG)
Jayce
- Taban nitelikler
- SALDIRI GÜCÜ: 57 ⇒ 59
- W – Şimşek Sahası
- MANA YENİLENMESİ: 10/12/14/16/18/20 ⇒ 15/17/19/21/23/25
- SANİYE BAŞINA BÜYÜ HASARI: 35/50/65/80/95/110 ⇒ 40/55/70/85/100/115
- E – Gürleyen Darbe
- YENİBİLİM ADINA DUR: Artık kullanım anında rakipleri sabitliyor. (Not: Lee Sin R’sinin sabitlemesi gibi.)
K’Sante
- Taban nitelikler
- TABAN CAN: 570 ⇒ 625
- TABAN MANA: 290 ⇒ 320
- Q – Ntofo Darbeleri
- [KALDIRILDI] MEYDANI BOŞ BULDUN TABİİ: Artık Hodri Meydan esnasında yavaşlatmıyor.
- W – Yolaçan
- İLAVE ZIRH ORANI: %50 ⇒ %85
- İLAVE BÜYÜ DİRENCİ ORANI: %50 ⇒ %85
- [KALDIRILDI] HODRİ MEYDAN ESNASINDA ASGARİ YOĞUNLAŞMA SÜRESİ: Artık Hodri Meydan esnasında asgari yoğunlaşma süresi 0,5 saniyeye düşmüyor.
- [KALDIRILDI] HODRİ MEYDAN ESNASINDA BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA: Artık Hodri Meydan esnasında bekleme süresi 18/16,5/15/13,5/12 saniyeye düşmüyor.
- E – Koşar Adım
- ATILMA HIZI: 1500 ⇒ 900
- TAKIM ARKADAŞINA DOĞRU ATILMA HIZI: 1800 ⇒ 1100 + Hareket Hızı
- HODRİ MEYDAN ESNASINDA ATILMA HIZI: 2100 ⇒ 1450
Kai’Sa
- R – Ölümcül Dürtü
- KULLANIM MENZİLİ: 1500/2250/3000 ⇒ 2000/2500/3000
Kalista
- Pasif – Üstün Denge
- GİDERİLEN HATA: Sürat Çizmesi aldığında Kalista’nın atılma menzili artık olması gerektiği gibi artıyor.
- E – Ciğerini Sök
- FİZİKSEL HASAR: 20/30/40/50/60 (+%70 SG) (+%20 YG) ⇒ 10/20/30/40/50 (+%70 SG) (+%20 YG) (Not: Yük başına hasarı değişmedi.)
Lulu
- Q – Işıltılı Ok
- İKİNCİ IŞININ HASARI: İlk ışının hasarının %25’i ⇒ İlk ışının hasarının %50’si
- E – Yetiş, Pix!
- BÜYÜ HASARI: 80/120/160/200/240 (+%50 YG) ⇒ 80/125/170/215/260 (+%50 YG)
- KALKAN DEĞERİ: 75/115/155/195/235 (+%55 YG) ⇒ 80/125/170/215/260 (+%55 YG)
- R – Vahşi Büyüme
- İLAVE CAN: 275/525/575 (+%45 YG) ⇒ 275/525/575 (+%55 YG)
Maokai
- Taban nitelikler
- TABAN ZIRH: 39 ⇒ 35
- Q – Diken Vuruşu
- BÜYÜ HASARI: 70/120/170/220/270 (+ hedefin azami canının %2/2,5/3/3,5/4’ü) (+%40 YG) ⇒ 65/115/165/215/265 (+ hedefin azami canının %2/2,5/3/3,5/4’ü) (+%40 YG)
- R – Doğanın Hükmü
- SABİTLEME SÜRESİ: Kat ettiği mesafeye bağlı olarak 0,8-2,6 saniye, 1000 birimde azami süreye yükselir ⇒ Kat ettiği mesafeye bağlı olarak 0,75-2,25 saniye, 1000 birimde azami süreye yükselir
Rek’Sai
- Taban nitelikler
- TABAN HAREKET HIZI: 335 ⇒ 340
- TABAN CAN YENİLENMESİ: 7,5 ⇒ 2,5
- CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,65 ⇒ 0,5
- Pasif – Xer’Sai’nin Öfkesi
- AZAMİ İYİLEŞTİRME: 10 (+ seviyeye bağlı olarak azami canın %2-10’u) ⇒ Seviyeye bağlı olarak azami canın %12-20’si
- [YENİ] ŞAMPİYON HARİCİ BİRİMLERDEN ÖFKE ÜRETİMİ: Minyon, bitki ve totemlere yönelik saldırılar %50 daha az öfke kazandırır.
- Q – Kraliçe’nin Gazabı (Yüzeyde)
- [YENİ] SALDIRI TÜRÜ: Kraliçe’nin Gazabı artık yetenek yerine normal saldırı sayılıyor. Yani toplam saldırı süresi ve saldırılar arasındaki süre artık Rek’Sai’nin saldırı hızına bağlı.
- [YENİ] İLAVE SALDIRI HIZI: Kraliçe’nin Gazabı artık 3 saldırı boyunca %45 İlave Saldırı Hızı sağlıyor. (Not: Bu, saldırı gerçekleştirme hissiyatının yetenek sayılan eski versiyonla benzer kalmasını sağlıyor.)
- Q – Avına Güdümlü (Gömülü)
- BEKLEME SÜRESİ: 12/11,5/11/10,5/10 saniye ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 10 saniye
- HASAR: 60/95/130/165/200 (+%50 İlave SG) (+%70 YG) Fiziksel Hasar ⇒ 50/80/110/140/170 (+%25 İlave SG) (+%70 YG) Büyü Hasarı
- W – Gömül
- GÖMÜLÜ HALDEKİ İLAVE HAREKET HIZI: 1/6/11. seviyelerde 5/10/15 ⇒ Yetenek seviyesine bağlı olarak 5/10/15/20/25
- GÖRÜŞ ALANI: %25 ⇒ %35
- W – Yüzeye Çık
- [YENİ] NEREDE ÇOKLUK…: Yüzeye Çık artık sadece birincil hedefi değil, tüm şampiyonları 1 saniyeliğine havaya savuruyor.
- [KALDIRILDI] KAÇ!: Yüzeye Çık artık rakipleri havaya savurma sonrasında 0,5 saniyeliğine %40 yavaşlatmıyor.
- HASAR: 50/85/120/155/190 (+%80 İlave SG) Fiziksel Hasar ⇒ 50/75/100/125/150 (+%80 YG) Büyü Hasarı
- E – Tünel Kaz
- BEKLEME SÜRESİ: 26/24/22/20/18 saniye ⇒ 18/17/16/15/14 saniye
- TÜNEL BAŞINA YENİDEN KULLANIM BEKLEME SÜRESİ: 10/8/6/4/2 saniye ⇒ 6/5/4/3/2 saniye
- KULLANIM HALİNDE ATILMA HIZI: 550 + çizmelerden kazanılan hareket hızı ⇒ 500 + toplam hareket hızı (Not: Artık sağ tıklandığındaki atılma hızıyla aynı.)
- [KALDIRILDI] YAŞAM KALİTESİ DÜZENLEMESİ: Tünel Kaz yeteneği kullanıldığında meydana gelen 0,05 saniyelik duraksama kaldırıldı.
- [YENİ] YAŞAM KALİTESİ DÜZENLEMESİ: Artık Rek’Sai önceden yerleştirilmiş tünellere %20 daha hızlı dalıyor. (Not: Atılma hızı değişmedi.)
- E – Hiddetli Isırık
- FİZİKSEL HASAR: 5/10/15/20/25 (+%70 SG) ⇒ %100 Toplam SG
- 100 ÖFKE İLAVESİ: 2 katına eşdeğer miktarda gerçek hasar ⇒ Yetenek seviyesine bağlı olarak hedefin azami canının %6-14’ü
- BEKLEME SÜRESİ: 12 saniye ⇒ 10 saniye
- [YENİ] JANJANLI: Artık E yeteneği tam gücüne ulaştığında kritik vuruş animasyonu gerçekleştiriyor.
- R – Hiçlik Hücumu
- FİZİKSEL HASAR: 100/250/400 (+%175 İlave SG) (+ hedefin eksik canının %20/25/30’u) ⇒ 100/250/400 (+%100 İlave SG) (+ hedefin eksik canının %20/25/30’u)
Renekton
- Q – Ezik Katili
- ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME: 12/18/24/30/36 (+%15 İlave SG) ⇒ 12/20/28/36/44 (+%17 İlave SG)
- E – Kes Biç
- BEKLEME SÜRESİ: 16/15/14/13/12 saniye ⇒ 16/14,5/13/11,5/10 saniye
- R – Sahip
- İLAVE CAN: 250/400/550 ⇒ 300/500/700
Smolder
- Q – Süper Kavurucu Nefes
- 125 YÜKTEKİ ALEV TOPLARI: 2 (100 Ejder Talimi yükü başına +1) ⇒ 1 (67 Ejder Talimi yükü başına +1)
- YAŞAM KALİTESİ GÜNCELLEMESİ: Artık bir minyon, Q atışı ona doğru giderken biçilse bile Smolder Ejder Talimi yükü kazanıyor.
- W – Hapşuu!
- BEKLEME SÜRESİ: 13/12,5/12/11,5/11 saniye ⇒ 14/13/12/11/10 saniye
- TEMAS FİZİKSEL HASARI: 70/90/110/130/150 (+%25 SG) (+%35 YG) ⇒ 50/80/110/140/170 (+%25 SG) (+%20 YG)
- PATLAMA FİZİKSEL HASARI: 25/40/55/70/85 (+%65 YG) ⇒ 25/40/55/70/85 (+%25 İlave SG) (+%80 YG)
- R – ANNNEEEE!
- YAKICI ÖFKE: Artık Smolder katledildiğinde Smolder’ın annesi ultiyi kullanmayı kesmiyor. Ama küplere bineceğini söylememize gerek yok. Ayıp size!
Soraka
- Pasif – Kurtuluş
- İLAVE HAREKET HIZI: %70 ⇒ %90
- Q – Yıldız Yağmuru
- TOPLAM İYİLEŞTİRME: 50/65/80/95/110 (+%30 YG) ⇒ 60/75/90/105/120 (+%30 YG)
- E – Ekinoks
- GİDERİLEN HATA: Artık E yeteneği, alanındaki rakipleri değişken bir gecikmenin ardından değil, hemen susturuyor.
- R – Dilek
- BEKLEME SÜRESİ: 160/145/130 saniye ⇒ 150/135/120 saniye
Thresh
- Taban nitelikler
- TABAN ZIRH: 28 ⇒ 31
- E – Derisini Yüz
- BÜYÜ HASARI: 75/115/155/195/235 (+%70 YG) ⇒ 75/120/165/210/255 (+%70 YG)
- R – Hücre
- BEKLEME SÜRESİ: 140/120/100 saniye ⇒ 120/100/80 saniye
Twisted Fate
- Taban nitelikler
- SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %3 ⇒ %2,5
- W – Bir Kart Seç
- BÜYÜ HASARI: 40/60/80/100/120 (+%100 SG) (+%115 YG) ⇒ 40/60/80/100/120 (+%100 SG) (+%100 YG)
- E – Şans Destesi
- İLAVE BÜYÜ HASARI: 65/90/115/140/165 (+%75 İlave SG) (+%50 YG) ⇒ 65/90/115/140/165 (+%75 İlave SG) (+%40 YG)
Varus
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI GÜCÜ: 62 ⇒ 60
Volibear
- Q – Şimşek Darbesi
- İLAVE HAREKET HIZI: %8/12/16/20/24 ⇒ %12/16/20/24/28 (Not: Bir rakip şampiyona doğru ilerlerken bu ilave hâlâ iki katına çıkıyor.)
- E – Bulutların Gazabı
- BEKLEME SÜRESİ: 13 saniye ⇒ 12 saniye
- R – Fırtınaçağıran
- KULEYİ DEVRE DIŞI BIRAKMA SÜRESİ: 3/4/5 saniye ⇒ 2/3/4 saniye
- BEKLEME SÜRESİ: 160/140/120 saniye ⇒ 130/115/100 saniye
- ATILMA ESNASINDAKİ KİTLE KONTROLÜ DİRENCİ: Kitle kontrolü etkilerine karşı bağışıklık ⇒ Durdurulamaz
Zyra
- Pasif – Diken Bahçesi
- BİTKİLERİN BÜYÜ HASARI: Seviyeye bağlı olarak 20-88 (+%18 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 16-84 (+%18 YG)
- DESTANSI OLMAYAN CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: Seviyeye bağlı olarak 40-100 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 60-100
Eşyalar
Kara Balta
- EŞYA TARİFİ: Ağırkan + Alazcevher+ Uzun Kılıç + 750 Altın ⇒ Ağırkan + Caulfield’ın Savaş Çekici + Yakut Kristal + 400 Altın
- KES YÜKÜ BAŞINA ZIRH AZALTMA: %4 ⇒ %5
- AZAMİ KES YÜKÜ: 6 ⇒ 5
- AZAMİ ZIRH AZALTMA: %24 ⇒ %25
- SAVAŞ ŞEVKİ’NİN İLAVE HAREKET HIZI: 20 (yakın dövüşçü) / 10 (menzilli) ⇒ Tüm şampiyonlar için 20
- SAVAŞ ŞEVKİ’NİN TETİKLENME ŞARTI: Yalnızca kalkanı veya hasar görmezliği geçen fiziksel hasarlar ⇒ Engellenen hasarlar da dahil tüm fiziksel hasarlar
Omurgakıran
- [YENİ] SALDIRI DÜZENLEMESİ: Artık Omurgakıran, saldırı etkileri yerine isabet etkilerine sahip.
Vahşi Hydra
- [YENİ] VAHŞİ HİLAL’İN CAN ÇALMASI: Artık Vahşi Hydra eşyasının Vahşi Hilal aktifi can çalmayı %150 etkiyle uyguluyor.
Hızkesen
- GİDERİLEN HATA: Artık pasifin hareket hızı kısa bir gecikmenin ardından değil, hasarı verdiğiniz anda uygulanıyor. Ayrıca bu hasar, kalkanla engellense bile hareket hızı kazandırıyor.
- GİDERİLEN HATA: Artık aktifin hareket hızı 1,75 saniye içinde değil, olması gerektiği gibi 3 saniye içinde azalarak kayboluyor.
- GİDERİLEN HATA: Artık aktifin hareket hızının süresi için bir güçlendirme simgesi gösteriliyor.
Son Durak
- EŞYA TARİFİ: Nişancı Yayı + TEK Kılıcı + Hançer + 700 Altın ⇒ Nişancı Yayı + TEK Kılıcı + Nişancı Yayı + 300 Altın
- DÖNGÜ YÜK SINIRI: Her biri için 5, toplam 10 ⇒ Her biri için 3, toplam 6
- YÜK BAŞINA İLAVE ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: 1/11/14. seviyelerde 3/4/5 ⇒ 1/11/14. seviyelerde 6/7/8
- AZAMİ İLAVE ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: Seviyeye bağlı olarak 15/20/25 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 18/21/24
- YÜK BAŞINA ZIRH DELME VE BÜYÜ NÜFUZU: %6 ⇒ %10
- AZAMİ ZIRH DELME VE BÜYÜ NÜFUZU: %30 (Değişmedi.)
Destek Eşyaları
Dünya Atlası
- HEDEF’İN YENİLENME SÜRESİ: 18 saniye ⇒ 20 saniye
- İLK HEDEF YÜKÜNÜN OLUŞTURULMA ZAMANI: 2:08 ⇒ 1:50
- [KALDIRILDI] ELİNİ ÇABUK TUT!: Artık Dünya Atlası oyunun ileri safhalarında alındığında ilave yükler sağlamıyor.
Rün Pusulası
- HEDEF’İN YENİLENME SÜRESİ: 18 saniye ⇒ 20 saniye
Dünyaların Ganimeti
- CAN: 100 ⇒ 200
- CAN VE MANA YENİLENMESİ: %50 ⇒ %75
Kan Şarkısı
- MENZİLLİ HASAR ARTIŞI: %6 ⇒ %5
Gündönümü Kızağı
- KIZAK’IN İYİLEŞTİRMESİ: 120 Can ⇒ Kullanıcının azami canının %7’si
- KIZAK’IN HAREKET HIZI: +90 Sabit Hareket Hızı, 4 saniyede azalarak kaybolur ⇒ %30 İlave Hareket Hızı, 3 saniyede azalarak kaybolur
ZAZ’ZAK’IN TAŞKINI
- HİÇLİK PATLAMASI’NIN BEKLEME SÜRESİ: Seviyeye bağlı olarak 9-6 saniye ⇒ 1/11/16. seviyelerde 8/7/6 saniye
- HİÇLİK PATLAMASI’NIN HASARI: 50 (+%15 YG) (+ hedefin azami canının %3’ü) ⇒ 20 (+%20 YG) (+ hedefin azami canının %4’ü)
Kayıp Cilt Eşyaları
Başmelek Asası / Seraph’ın Şefkati
- YETENEK HIZI: 20 ⇒ 25
LUDEN’İN EMANETİ
- YETENEK HIZI: 20 ⇒ 25
Habaset
- YETENEK HIZI: 20 ⇒ 25
Rünler
Ölümcül Tempo
- YAKIN DÖVÜŞÇÜLERİN YÜK BAŞINA KAZANDIĞI SALDIRI HIZI: Seviyeye bağlı olarak %9-13,5 ⇒ Seviyeye bağlı olarak %5-16
Hortlağın Pençesi
- Verilen hasar ⇒ Kazanılan azami can
Efsane: Çeviklik
- Sonraki yük için ilerleme ⇒ Kazanılan saldırı hızı
Şifa Taşkını
- Oluşturulan toplam kalkan ⇒ Engellenen hasar
Başlangıç Platformu Yenilenmesi
- 0,25 SANİYEDE BİR YENİLENEN CAN: Azami canın %2,1’i ⇒ Azami canın %2,6’sı
Bağ Yeteneği Değişiklikleri
- Aatrox W’su (Not: Bağın çekme etkisinin bazen bağ menzili kontrolünü son 0,25 saniyede yok saymasına yol açan hata giderildi.)
- Fiddlesticks W’su (Not: Bağ kopma menzili (yetenek kullanma menzili değil) 700’den 725’e birime arttırıldı.)
- Illaoi E’si
- Karma W’su ve R+W’su
- Kled Q’su (Not: Bu yetenek değişen bağ menzilinden ötürü alan kontrolünü kullanamadığı için artık saniyede 4 yerine 20 defa menzil kontrolü yapıyor.)
- LeBlanc E’si ve R+E’si (Not: LeBlanc E ve R+E’sini isabet ettirdiğinde 0,25 saniyeliğine bağın görsel olarak kopmamasını sağladık. Böylelikle oyuncular bağın hedefe isabet ettiğini görebilecek ama bu yüzden 0,25 saniyeliğine bağ yeteneği menzil dışında olsa bile bağlı halde olacak.)
- Nocturne E’si
- Morgana R’si
- Renata Glasc Q’su
- Zac Q’su (Not: Artık bağ menzilinin kontrolü karakter modelinin merkezi yerine kenarını baz alıyor. Ayrıca bağ menzili 1000’den 900’e azaltıldı.)
Kırmızı Taraf Kamerası Düzenlemeleri
Kırmızı takımın kamera konumu ayarı, ekranın alt tarafında daha fazla görüş sağlayacak biçimde düzenlendi. Bu değişiklik, bu ayarı kullananlar için görünürlüğü arttırmayı ve arayüzün tıklayacağınız alanının daha küçük bir kısmını kaplamasını sağlıyor.
ARAM Denge Değişiklikleri
GÜÇLENDİRMELER
- Annie: Kalkan Gücü: %80 ⇒ %90
- Lissandra: Verilen Hasar: %90 ⇒ %95
- Naafiri: Alınan Hasar: %105 ⇒ %100
- Syndra: Yetenek Hızı: 0 ⇒ 15
- Xerath: Verilen Hasar: %90 ⇒ %93
ZAYIFLATMALAR
- Aatrox: Sıvışma: %120 ⇒ %100
- Briar: İyileştirme Gücü: %130 ⇒ %115; Alınan Hasar: %95 ⇒ %100
- Gragas: Verilen Hasar: %105 ⇒ %100
- Illaoi: Alınan Hasar: %105 ⇒ %110; İyileştirme Gücü: %100 ⇒ %90
- Rek’Sai: İyileştirme Gücü: %120 ⇒ %100; Sıvışma: %120 ⇒ %100
- Sivir: Alınan Hasar: %105 ⇒ %108; Verilen Hasar: %92 ⇒ %90
- Xin Zhao: Verilen Hasar: %100 ⇒ %95
- Kibir’in Sağladığı İlave Saldırı Gücü: 15 (heykel seviyesi başına +2) ⇒ 10 (heykel seviyesi başına +1) (Not: Bu değişiklik aslında 14.3 Yaması’nda oyuna eklendi ama yanlışlıkla yama notlarına eklenmemiş.)
GİDERİLEN HATALAR
- Habaset: 14.3 Yaması’nda bu eşyaya getirilen değişikliklerin yürürlüğe girmemesine yol açan hata giderildi. Artık olması gerektiği gibi 40 (+%2,8 YG) Hasar veriyor.
- Ornn Eşyaları: Kitlelerin Hasmı, Ataraksiya ve Semadan Gelen eşyalarının ARAM’a özel miktardaki hasarlarını değil, Sihirdar Vadisi hasarlarını vermelerine yol açan hata giderildi.
Dereceli LP Kazanımları
“Zümrüt Aşaması’nın altındaki oyunculara 28 LP kazandırıp kaybettiren değişikliklerden ötürü terfi ve küme düşmeler arka arkaya yaşanmaya başladı ve kazandığından fazla LP kaybeden oyuncu sayısı arttı. 14.4 Yaması’yla birlikte zafer veya mağlubiyet başına 25 LP kazandırıp kaybettiren sisteme geri dönüyoruz.”
Hızlı Oyun
- HIZLI OYUN’DA DİZİLİM DEĞİŞTİRME İŞLEVİ: Artık tek düğmeye basarak iki yuvanın tüm ayarlarını birbiriyle değiştirebiliyorsunuz. Böylelikle birincil ve ikincil dizilimlerinizi değiştirmek için gereken adım sayısının azalmasını sağlıyoruz.
- HIZLI OYUN’DA ÖNCELİKLİ ROL VE KONUM SEÇİMİ ARAYÜZÜ: Rol seçimi arayüzünde yaşanabilecek kafa karışıklıklarını azaltmak için bazı görsel iyileştirmeler yaptık. Ayrıca öncelikli rollerin görsel netliğine yönelik iyileştirme oyun öncesi rol seçimini kullanan diğer Sihirdar Vadisi sıralarına da uygulandı.
- HIZLI OYUN HATA MESAJI: Hatalı şampiyon seçimi bildirimi, hataya hangi gereksinimin yol açtığını ayrıntılarıyla bildirecek biçimde iyileştirildi.
Clash – Shurima Kupası
- Kayıtların Başlangıcı: 19 Şubat saat 11.00
- Turnuva Tarihleri: 24-25 Şubat saat 16.00 – 19.00 (Sunucudan sunucuya değişiklik gösterir.)
İhtişamlı Mağaza Rotasyonu
İHTİŞAMLI MAĞAZA’YA MERHABA DİYENLER
- Prestij Efsanebaz Sivir
- Prestij K/DA Ahri
- Prestij Savaş Akademisi Leona
- Prestij Yıldız Muhafızı Neeko
- Prestij Porselen Kindred
İHTİŞAMLI MAĞAZA’YA VEDA EDENLER
- Prestij Arş Hükümdarı K’Sante
- Prestij KOD ADI: Zed
- Prestij Pulsefire Thresh
- Prestij Yenilmez Jax
Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
- Hiçlik Kurtçuklarının kesilirken o alanda görüşleri olmamasına rağmen rakip takımın skor tablosunda belirtilmesine yol açan hata giderildi.
- Takım arkadaşınız Dünya Atlası’nın pasifinin menzilinin sınırındayken bu pasifin tetiklenmesine rağmen görev yüklerini tüketmemesine veya altın paylaşmamasına yol açan hata giderildi.
- Yumruk selamı eyleminin ve nasıl yanıt verilebileceğinin daha görünür olması için artık hem başlatana hem de takım arkadaşlarına sistem mesajı gönderiliyor.
- Altın Oran Görevi: Hwei, Umutsuzluk Tablosu yeteneğiyle Jhin’e hasar verdiğinde artık Jhin’i katledip görevi tamamlamak için 3 saniyelik süreye sahip oluyor.
- Aatrox’un pasifinin tetiklendiğinde kendi bekleme süresini azaltmasına yol açan hata giderildi. Aatrox’un pasifinin bekleme süresi bu giderilen hatayı telafi edecek biçimde düzenlendi.
- Ornn’un Düşkıran şaheser eşyasına sahip şampiyonların Hydra eşyaları alabilmelerine yol açan hata giderildi.
- Shojin’in Mızrağı’nın açıklamasında menzilli ve yakın dövüşçü çarpanlarının aynı olması gerektiği halde farklı görünmelerine yol açan hata giderildi.
- İzleyici Modu’nda Smolder’ın ultisinin ses efektinin olması gerekenden yüksek sesle oynatılmasına yol açan hata giderildi.
- Sett’in Q’sunun canavarlara yönelik hasar sınırının yalnızca ilave hasara değil, toplam hasara uygulanmasına yol açan hata giderildi.
- Neeko’nun W kopyasının yönünü değiştirdiğinizde yürümeye başlamak yerine anında ışınlanmasına yol açan hata giderildi.
- Şampiyonların Smolder’la konuşurken Hiçlik şampiyonlarına yönelik repliklerini söylemelerine yol açan hata giderildi.
- Quinn ulti biçimine büründüğünde varlığını koruyan bir görsel efektin onu takip etmesine yol açan hata giderildi.
- Smolder’ın E yeteneğiyle Yorick W’sunun duvarının üstünden uçamamasına yol açan hata giderildi.
- Skor tablosunun oyundaki ejder ruhunun simge ve etkisini olması gerektiği gibi görüntülememesine yol açan hata giderildi.
- Illaoi’nin pasifinin dokunaçlarıyla E’sinin dokunaçlarının farklı boyutlara sahip olmasına yol açan hata giderildi.
- Viego’nun aynı anda iki şampiyonu ele geçirebilmesine yol açan nadir hata giderildi.
- Belirli koşullar altında Smolder’ın R yeteneğinin oyunu çökertmesine yol açan hata giderildi.
- Saldırıya bir isabet etkisi dahil olduğunda Yılan Dişi’nin, kalkanları hemen azaltmamasına yol açan hata giderildi.
- Nami ve Annie’nin E yetenekleri Tibbers yok olmadan hemen önce Annie’nin üstünde kullanıldıklarında hasarın takım arkadaşı olan Nami’ye yansımasına yol açan hata giderildi.
- Brand’in W’sunun halka görsel efektinin düşük grafik ayarlarında bazı kostümleri kullanırken görüntülenmemesine yol açan hata giderildi.
- Dükkândaki yetenek hızı kategorisinde Pırıltı’nın görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Habaset’in Haset Sisi pasifi zamanla hasar veren bir ultiyle etkinleştirildiğinde hedefin üstünde boş bir zayıflatma belirmesine yol açan hata giderildi.
- Kutluyas Rukern’in can göstergesindeki görselinin biçim değiştiren şampiyonlarda görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Donuk Işıltı’nın hasar sayacının hangi hasarı takip ettiğini belirtmemesine ve katletme halinde verilen hasar yerine yalnızca yakma hasarını saymasına yol açan hata giderildi.
- Shift tuşuna basıp ayrıntılı ipucunu görüntülerken skor tablosu ipuçlarının güncellenmemesine yol açan hata giderildi.
- Büyü direncini de azaltmasına rağmen Briar’ın ipucunun yalnızca zırh azaltmaktan bahsetmesine yol açan hata giderildi.
- Mini harita ekranın sol tarafına alındığında takım arkadaşlarının simgelerinin ters dönmesine yol açan hata giderildi.
- Vadi’nin Alameti’nin hücumundan isabet aldığında Smolder’ın aşılamayan yüzey şeklinde sıkışıp kalmasına yol açan hata giderildi.
- Hızkesen’in dükkândaki yetenek hızı kategorisinde görünmesine yol açan hata giderildi.
- Semavipullu Smolder’ın yeniden doğma görsel efektinin zamanlamasının ve ses efektinin üsse dönüş esnasında kullanılmasına yol açan hata giderildi.
- Tüm Hydra eşyalarının menzil göstergelerinin oyun içi alan etkisiyle eşit olmamasına yol açan hata giderildi.
- Hiçlik Kenelerinin yapılardan çok uzaktayken ortaya çıkmalarına yol açan hata giderildi.
- Smolder’ın çeşitli animasyonlarının çakışmasına yol açan hata giderildi.
- Kışın Seçilmişi Diana nehirde beşte beş yaptığında Sihirdar Vadisi üstündeki geniş alanlı görsel efektinin işlenmemesine yol açan hata giderildi.
- Kışın Seçilmişi Diana beşte beş yaptığında Sihirdar Vadisi üstündeki geniş alanlı görsel efektinin yüksek yüzey şekillerinde olması gerekenin biraz üstünde işlenmesine yol açan hata giderildi.
- Potanın Kralı Darius’un Amumu, Maokai ve Sona’yla ilk karşılaşma repliklerinin olması gerektiği gibi oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
- Ruh Çiçeği Darius’un Kemik Kıran (W) görsel efektinin aşılamayan yüzey şekillerinin üstünde işlenmesine yol açan hata giderildi.
- KOD ADI: Mordekaiser ve Yüce Kılıç Irelia’nın sığınak koşma animasyonlarının olması gerekenden daha yoğun görünmesine yol açan hata giderildi.
- Şafağın Kanatları Morgana’nın Kara Kalkan (E) görsel efektinin kırıldığında akıcı bir şekilde yok olmamasına yol açan hata giderildi.
- Maskeli Irelia’nın Ionia Azmi (P) görsel efektinin azami yüke ulaştığında renk değiştirmemesine yol açan hata giderildi.
Sizler League of Legends 14.4 Yama Notları hakkında neler düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer okuyucular ile paylaşmayı unutmayın.
İlginizi Çekebilir:
VALORANT herkese yazma nasıl yapılır? Anlatıyoruz!
Steam Türk Lirası yapma! Steam TRY Converter nasıl kullanılır?
Steam hesap değeri nasıl öğrenilir? İşte Steam Calculator
VALORANT aim geliştirme nasıl yapılır? Anlatıyoruz!