Connect with us

Espor

League of Legends 14.5 Yama Notları paylaşıldı

Yeni LoL yaması detayları paylaşıldı.

League of Legends 14.5 Yama Notları paylaşıldı

Mart ayının ilk League of Legends güncellemesi olan 14.5 yaması oyuncular ile 5 Mart Salı günü bir araya geldi. Hızlıca League of Legends 14.5 Yama Notları detaylarına göz atalım.

14.5 yaması ile Bel’Veth, Brand, Evelynn, Maokai, Nidalee, Senna, Twisted Fate, Vayne, Yorick  ve Zac zayıflarken, Jarvan IV, Kayn, Kog’Maw, Rek’sai, Sivir, Veigar, Vex ve Wukong güçlendi. Ayrıca birçok eşyada da düzenlemeye gidildi.

League of Legends 14.5 Yama Notları

Vanguard

“14.5 Yaması’nda Vanguard’ı Filipinler sunucusunda test ederek oyunlardaki performansını hem oyuncular açısından hem de kendi açımızdan değerlendireceğiz. Yani Filipinler’deki oyuncuların League of Legends oynamak için Vanguard’ı etkinleştirmeleri gerekecek. Diğer sunucular için Vanguard henüz bir gereksinim değil. Yine de bu testten kısa bir süre sonra Vanguard’ı diğer sunucularda da etkinleştirdiğimizde hazır ve nazır olmak için Vanguard’ı şimdiden indirmenizi öneririz.”

Dereceli Sezonun 1 ve 2. Mevsimlerinin Tarihleri

  • 1. Mevsimin Bitiş Tarihi: 14 Mayıs 2024 saat 23.59
  • 2. Mevsimin Başlangıç Tarihi: 15 Mayıs 2024 saat 00.00
  • Giderilen Hata: İstemcideki dereceli sayacının 1. mevsimin bitiş tarihine doğru geri sayarken geçen yılın bitiş tarihini baz almasına yol açan hatadan haberdarız. Hatayı çözdük ve sayacın yukarıda belirtilen tarih ve saatlerle uyumlu olması için hazırladığımız düzeltmeyi 14.6 Yaması’nda getireceğiz.

Şampiyonlar

Bel’Veth

  • Pasif – Mor Ölüm
    • GİDERİLEN HATA: Bel’Veth’in destansı Hiçlik canavarlarından üçer yük elde etmesine yol açan hata giderildi. Artık olması gerektiği gibi Hiçlik Kurtçuğu başına 2, üç Hiçlik Kurtçuğu’nu da keserse toplamda 6 ve Vadi’nin Alameti’nden de 2 Mor Ölüm yükü kazanıyor.
  • E – Asil Girdap
    • HASAR AZALTMA: %42/49/56/63/70 ⇒ %35/40/45/50/55

Brand

  • Pasif – Alev
    • CANAVARLARA YÖNELİK HASAR: %200 ⇒ %215
  • R – Volkan
    • İSABET BAŞINA HASAR: 100/200/300 (+%25 YG) ⇒ 100/175/250 (+%25 YG)
    • BEKLEME SÜRESİ: 105/90/75 saniye ⇒ 110/100/90 saniye

Evelynn

  • Q – Nefret Dikeni
    • HASAR: 25/30/35/40/45 (+%30 YG) ⇒ 25/30/35/40/45 (+%25 YG)

Jarvan IV

  • Taban nitelikler
    • ZIRH BÜYÜME ORANI: 4,8 ⇒ 5,2
  • Q – Ejderha Saldırısı
    • BEKLEME SÜRESİ: 10/9,5/9/8,5/8 saniye ⇒ 10/9/8/7/6 saniye

Kayn

  • Pasif – Darkin Tırpan
    • DARKİN İLAVESİ – İYİLEŞTİRME: %25 ⇒ %25 (100 İlave Can başına +%0,5)
  • R – Davetsiz Misafir
    • DARKİN BİÇİMİ İYİLEŞTİRMESİ: Verilen hasarın %65’i ⇒ Verilen hasarın %75’i

Kog’Maw

  • Pasif – Icathia Sürprizi
    • İLAVE HAREKET HIZI: 4 saniye içinde %0-40 ⇒ 4 saniye içinde %10-50
  • Q – Ölümün Salyaları
    • KULLANIM HIZI: 0,25 saniye ⇒ Artık Kog’Maw’ın normal saldırı animasyon karesiyle aynı
  • E – Hiçlikten Sızan
    • YAVAŞLATMA: %30/35/40/45/50 ⇒ %40/45/50/55/60
  • R – Canlı Havan
    • ASGARİ HASAR: 100/140/180 (+%65 İlave SG) (+%35 YG) ⇒ 100/140/180 (+%75 İlave SG) (+%35 YG)

Maokai

  • Taban nitelikler
    • TABAN HAREKET HIZI: 335 ⇒ 330
  • Q – Diken Vuruşu
    • CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: 80/100/120/140/160 ⇒ 120/130/140/150/160
  • W – Uğursuz İlerleyiş
    • BEKLEME SÜRESİ: 13/12/11/10/9 saniye ⇒ 14/13/12/11/10 saniye

Nidalee

  • Taban nitelikler
    • TABAN HAREKET HIZI: 340 ⇒ 335
  • Q – Yere Ser
    • AV İŞARETLİ HEDEFLERE YÖNELİK İLAVE HASAR: %40 ⇒ %30

Rek’Sai

  • Taban nitelikler
    • SALDIRI HAZIRLIĞI: %26,67 (+%100 Saldırı Hızı) ⇒ %20 (+%60 Saldırı Hızı) (Not: Yani 1. seviyedeki saldırı animasyonları %25 daha az zaman alıyor. Bu oran 18. seviyede Hızkesen, rünler ve Q’nun aktifiyle birlikte %3’e düşüyor.)
    • NORMAL SALDIRI ANİMASYON KARESİ: 12 ⇒ 10 (Not: Yani hasar, saldırı animasyonu sırasında yaklaşık %20 daha erken veriliyor.)
    • KRİTİK VURUŞ ANİMASYON KARESİ: 9 ⇒ 10
  • Q – Kraliçe’nin Gazabı
    • YAŞAM KALİTESİ DEĞİŞİKLİĞİ: Saldırılar artık çoğu diğer saldırıda olduğu gibi animasyonun ortasında iptal edilemiyor.
    • ANİMASYON KARESİ: 12 ⇒ 9 (Not: Yani hasar, saldırı animasyonu sırasında yaklaşık %33 daha erken veriliyor.)
    • GİDERİLEN HATA: Saldırılar artık bir şampiyona isabet ettiğinde Shojin’in Mızrağı yükü kazandırıyor.
  • W – Gömül / Yüzeye Çık
    • [YENİ] YÜKSELTEN DEĞİŞİKLİK: Yüzeye Çık artık menzili dahilinde havaya savrulabilen tüm büyük canavarları havaya savuruyor.
    • [YENİ] YÜKSELTMEYEN YÜKSELTEN DEĞİŞİKLİK: Artık Yüzeye Çık kısa süre önce havaya savrulduğu için bu yeteneğe bağışıklık kazanmış hedeflere havaya savurmadan hasar verebiliyor.
    • GİDERİLEN HATA: Gömül ve Yüzeye Çık yeteneklerini hızla kullandıktan sonra Rek’Sai’nin normal saldırı yapmayı kesmesine yol açan hata giderildi.
  • E – Tünel Kaz
    • GİDERİLMEKTE OLAN HATA: Rek’Sai’nin yer yer yüzey şekillerinin altından geçememesine yol açan bir hatanın sıklığı azaltıldı. Bu hatayı takip etmeye ve mümkün olduğunca gidermeye devam edeceğiz.
  • E – Hiddetli Isırık
    • 100 ÖFKENİN İLAVE HASARI: Hedefin azami canının %6/8/10/12/14’ü ⇒ Hedefin azami canının %8/9,5/11/12,5/14’ü
    • CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR SINIRI: Seviyeye bağlı olarak 60-400 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 75-400
  • R – Hiçlik Hücumu
    • HASAR: 100/250/400 (+%100 İlave SG) (+ hedefin eksik canının %20/25/30’u) ⇒ 150/300/450 (+%100 İlave SG) (+ hedefin eksik canının %25/30/35’i)
  • Diğer
    • Anlaşılırlığı arttırmak için ipuçlarında küçük değişiklikler yapıldı.

Senna

  • Q – Deşen Karanlık
    • HASAR: 30/60/90/120/150 (+%50 İlave SG) ⇒ 30/60/90/120/150 (+%40 İlave SG)

Seraphine

  • Taban nitelikler
    • HAREKET HIZI: 325 ⇒ 330
    • MANA BÜYÜME ORANI: 50 ⇒ 25
    • MANA YENİLENMESİ: 0,4 ⇒ 0,95
    • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 55 ⇒ 50
  • Pasif – Sahne Tozu
    • HASAR: 1/6/11/16. seviyelerde 5/10/18/30 (+%5 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak sabit artacak şekilde 4-25 (+%4 YG)
    • [KALDIRILDI] Minyonlara yönelik %300 Hasar çarpanı kaldırıldı.
  • Q – Yüksek Perde
    • ATIŞ HIZI: 1200 ⇒ 1300
    • BEKLEME SÜRESİ: 10/8,75/7,5/6,25/5 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye
    • MANA BEDELİ: 65/70/75/80/85 ⇒ 60/70/80/90/100
    • HASAR: 55/80/105/130/155 (+%50 YG) ⇒ 60/85/110/135/160 (+%50 YG)
    • EKSİK CANA BAĞLI AZAMİ HASAR ARTIŞI: %50 ⇒ %60
    • [KALDIRILDI] Hasar artışı artık şampiyon harici birimleri etkilemiyor.
    • [KALDIRILDI] Artık yetenek atışı havadayken minyonların diğer minyonlar tarafından biçilmesini engellemiyor.
  • W – Saran Ses
    • BEKLEME SÜRESİ: 28/25/22/19/16 saniye ⇒ 22/21/20/19/18 saniye
    • MANA BEDELİ: 80/85/90/95/100 ⇒ 70/75/80/85/90
    • KALKAN: 50/75/100/125/150 (+%20 YG) ⇒ 60/85/110/135/160 (+%20 YG)
    • SERAPHINE’E YÖNELİK İLAVE HAREKET HIZI: %20 (+%4 YG) ⇒ %20 (+%2 YG)
  • E – Sert Ritim
    • BEKLEME SÜRESİ: 10 saniye ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 saniye
    • MANA BEDELİ: 60/65/70/75/80 ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 60
    • HASAR: 60/95/130/165/200 (+%35 YG) ⇒ 70/100/130/160/190 (+%50 YG)
    • YAVAŞLATMA SÜRESİ: 1,25 saniye ⇒ 1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 saniye
    • MİNYONLARA YÖNELİK HASARI: %100 ⇒ %70
  • R – Bis
    • HASAR: 150/200/250 (+%60 YG) ⇒ 150/200/250 (+%40 YG)
    • BEKLEME SÜRESİ: 160/130/100 saniye ⇒ 160/140/120 saniye

Sivir

  • Taban nitelikler
    • TABAN ZIRH: 26 ⇒ 30

Smolder

  • Q – Süper Kavurucu Nefes
    • 3. EŞİĞİN SAĞLADIĞI İLAVE GERÇEK HASAR: Hedefin azami canının %6,5’i ⇒ Hedefin azami canının %2 İlave SG (+%1 YG) (+%0,8 Ejder Talimi Yükü) kadarı
  • E – Uç Uç Ejderim
    • ATIŞ SAYISI: Kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak 5-10 ⇒ 5 (50 Ejder Talimi yükü başına +1)
    • Yetenek ipucu, bu atışların saldırı olmadığını belirtecek biçimde güncellendi.
  • R – ANNNEEEE!
    • HASAR: 225/350/475 (+%110 İlave SG) (+%100 YG) ⇒ 200/300/400 (+%110 İlave SG) (+%100 YG)
    • MERKEZ HASARI ÇARPANI: %30 ⇒ %50
    • KENDİSİNE YÖNELİK İYİLEŞTİRME: 110/160/210 (+%75 YG) ⇒ 100/135/170 (+%50 İlave SG) (+%75 YG)
  • Diğer
    • Normal saldırının yapılma karesi, Smolder’ın animasyonlarına daha iyi uyması için düzenlendi.

Twisted Fate

  • E – Şans Destesi
    • İLAVE SALDIRI HIZI: %10/22,5/35/47,5/60 ⇒ %10/20/30/40/50
    • İLAVE HASAR: 65/90/115/140/165 (+%75 İlave SG) (+%40 YG) ⇒ 65/90/115/140/165 (+%20 İlave SG) (+%40 YG)

Vayne

  • Pasif – Gece Avcısı
    • İLAVE HAREKET HIZI: 45 ⇒ 30 (Not: Son Hazırlık esnasındaki ilave hareket hızı değişmedi ve hâlâ 90.)
  • Q – Takla
    • BEKLEME SÜRESİ: 4/3,5/3/2,5/2 saniye ⇒ 6/5/4/3/2 saniye

Veigar

  • Q – Uğursuz Saldırı
    • HASAR: 80/120/160/200/240 (+%45/50/55/60/65 YG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%50/55/60/65/70 YG)
  • R – Ezeli Patlama
    • BEKLEME SÜRESİ: 120/90/60 saniye ⇒ 100/80/60 saniye

Vex

  • Pasif – Kıyamet ve Kasvet
    • KASVET’İN PATLAMA HASARI: Seviyeye bağlı olarak 30-140 (+%20 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 40-150 (+%25 YG)
  • E – Yaklaşan Karanlık
    • [YENİ] Yaklaşan Karanlık’la birim katletmek artık Kıyamet ve Kasvet’in pasif bekleme süresi iadesini tetikliyor.

Wukong

  • Pasif – Taş Deri
    • AZAMİ YÜK MİKTARI: 10 ⇒ 5
    • YÜK BAŞINA YÜZDELİK ARTIŞ: %50 ⇒ %100
    • YÜK KAYBETME HIZI: Tek seferde tüm yükler ⇒ Tek seferde bir yük

Yorick

  • Pasif – Ruhların Çobanı
    • İpucu artık yalnızca Sis Gezginlerinin canavarlardan daha az hasar aldıklarını belirtiyor.
  • E – Sisin Matemi
    • 8 SALDIRILIĞINA İLAVE HASAR: %30 ⇒ %20
  • R – Adaların Ağıdı
    • SİS’İN HANIMI’NIN ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: Seviyeye bağlı olarak 10-50 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-90
    • [KALDIRILDI] Sis’in Hanımı artık alan etkili hasarı %50 azaltmıyor.
    • Artık yetenek ipucu, Sis’in Hanımı’nın koridor minyonlarından %70 daha az hasar aldığını belirtiyor.
    • GİDERİLEN HATA: Sis’in Hanımı’nın azami canın %1/2/3’üne eşdeğer miktardaki hasarı artık Shen’in W’su gibi savuşturma etkilerini görmezden gelmiyor. (Not: Sis’in Hanımı’nın diğer saldırılarına karşı kör etme, kaçınma ve savuşturma etkileri olması gerektiği gibi çalışıyor.)

Zac

  • W – Maddenin Kararsız Hali
    • HASAR: 35/50/65/80/95 (+ hedefin azami canının %4/5/6/7/8’i (100 YG başına +%3)) ⇒ 40/50/60/70/80 (+ hedefin azami canının %4/5/6/7/8’i (100 YG başına +%3))

Eşyalar

Semavi Muhalefet

  • BEKLEME SÜRESİ: 20 saniye ⇒ 18 saniye
  • YAVAŞLATMA SÜRESİ: 1,5 saniye ⇒ 2 saniye
  • YAVAŞLATMA ORANI: %50 ⇒ %60

Düşgetiren

  • MAVİ BALONCUĞUN HASAR AZALTMASI: 140 ⇒ 6-18. seviyelerde 75-255
  • MOR BALONCUĞUN SAĞLADIĞI İLAVE HASAR: 90 ⇒ 6-18. seviyelerde 50-170

Donmuş Yürek

  • TOPLAM BEDEL: 2400 Altın ⇒ 2500 Altın
  • ZIRH: 70 ⇒ 65

Çelikyürek

  • TETİKLENME HALİNDEKİ İLAVE HASAR: 100 (+ eşyalardan elde edilen ilave canın %10’u) ⇒ 80 (+ eşyalardan elde edilen ilave canın %12’si)
  • Leviathan (Ornn Geliştirmesi)
    • TETİKLENME HALİNDEKİ İLAVE HASAR: 100 (+ eşyalardan elde edilen ilave canın %10’u) ⇒ 80 (+ eşyalardan elde edilen ilave canın %12’si)
    • GİDERİLEN HATA: Leviathan’ın 25 Yetenek Hızı sağlamasına yol açan hata giderildi.

Gündönümü Kızağı

  • BEKLEME SÜRESİ: 20 saniye ⇒ 30 saniye
  • İLAVE CAN: Azami canın %7’si ⇒ 6-18. seviyelerde 50-230
  • İLAVE HAREKET HIZI: %30 ⇒ %25
  • Eşyanın sayacının metni güncellendi.

Shojin’in Mızrağı

  • Yetenekler artık kullanım başına yalnızca 1 yük, zamanla hasar veren yetenekler saniye başına en fazla 1 yük sağlıyor.
  • Saldırı tabanlı yetenekler artık bir yük kazandırıyor. Ayrıca verdikleri hasar yetenek güçlendirmesinden faydalanıyor.
  • Şampiyon pasiflerinin verdiği hasar artık Odaklı İrade için yük sağlamıyor.

Günateşi Kalkanı

  • CAN: 450 ⇒ 500
  • ALEV KUSAN’IN TABAN HASARI: 12 ⇒ 15

Yetenek Gücü Odaklı Suikastçı Eşyaları

Lich Boğan

  • BÜYÜLÜKILIÇ’IN HASARI: %75 Taban SG (+%50 YG) ⇒ %75 Taban SG (+%45 YG)

Yıldırım Asası

  • HAREKET HIZI: +%5 ⇒ +%8

Hextech Füzekemer

  • TOPLAM BEDEL: 2500 Altın ⇒ 2600 Altın
  • YETENEK GÜCÜ: 60 ⇒ 70

League of Legends 14.5 Yama Notları ARAM Denge Değişiklikleri

  • Güçlendirmeler
    • Camille: Kalkan Gücü: %120 ⇒ %110; Yetenek Hızı: 0 ⇒ 10
    • Dr. Mundo: Alınan Hasar: %110 ⇒ %105
    • Naafiri: Yetenek Hızı: 0 ⇒ 10
    • Nasus: Alınan Hasar: %110 ⇒ %105
  • Zayıflatmalar
    • Anivia: Alınan Hasar: %95 ⇒ %100
    • Illaoi: İyileştirme Gücü: %90 ⇒ %80
    • Karma: Verilen Hasar: %100 ⇒ %95
    • Lulu: Kalkan Gücü: %110 ⇒ %105
    • Renekton: İyileştirme Gücü: %120 ⇒ %105
    • Zac: İyileştirme Gücü: %120 ⇒ %110

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • İnhibitörün görsel efektinin ne zaman yeniden devreye gireceğini daha net göstermesi sağlandı.
  • Özel oyunlara izleyici gecikmesini devre dışı bırakma seçeneği eklendi.
  • Küçük bir yaşam kalitesi iyileştirmesi olarak Diana’nın E yeteneğinin yeniden kullanım bekleme süresi 0,5 saniyeden 0,25 saniyeye azaltıldı.

Giderilen Hatalar

  • Azir’in pasifinin kule oluşturma ses ve görsel efektlerinin kuleyi oluşturduktan sonra durmaksızın oynatılmalarına yol açan hata giderildi.
  • Diana’nın pasifinin bazen senkronizasyonunu kaybederek 2 veya 4 normal saldırıda bir tetiklenmesine yol açan hata giderildi.
  • Diana’nın E yeteneğiyle bazen 3 defa atılabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Ivern’ün pasifinin Hiçlikdoğan Yampiri Yengeç’i kesememesine yol açan hata giderildi.
  • Oyuncu dizilimini tamamladığında eşya önerilerinin kesilmesine yol açan hata giderildi.
  • Sihirdar seviyesi 1000’in üstüne çıkan oyuncuların artık ödül kazanmamasına yol açan bir hata tespit edildi. Bu hata, hem şu ana dek atlanılmış seviyelerle kazanılan hem de seviye atladıkça kazanılacak ödülleri sağlayacak şekilde giderildi. Şimdiye dek kazandığınız ödüller için bildirim almayacağınız için lütfen bu yamada birkaç oyun oynadıktan sonra Ganimet sekmesine göz atın. Ayrıca kendilerini bu oyuna adamış oyuncularımız için eğlenceli ve özel bir ödül üstünde çalışıyoruz. Takipte kalın!
  • Sylas’ın pasifinin uyguladığı kritik vuruşların kritik hasar çarpanlarını ve can çalma etkisini uygulamasına yol açan hata giderildi.
  • Sylas’ın W yeteneğinin bir rakip şampiyon üstünde kullanıldığında olması gerektiği gibi minyonları rakiplere saldırtmamasına yol açan hata giderildi.
  • URF modunda Seraph’ın Şefkati’nin sağladığı ilave mananın cana dönüştürülmemesine yol açan hata giderildi.
  • İtikatsız Hydra’nın alan etkili pasif hasarının can çalma etkisini tetiklemesine yol açan hata giderildi.
  • Çeşitli şampiyon yeteneklerinin yetenek etkilerini uygulamamasına yol açan hata giderildi.
  • Smolder’ın E yeteneğiyle Taliyah’nın R duvarının üstünden uçamamasına yol açan hata giderildi.
  • LeBlanc E yeteneğini bağladıktan sonra katledilse bile bu yeteneğin rakipleri sabitlemesine yol açan hata giderildi.
  • Miss Fortune’un Q yeteneğinin sekebileceği ikincil bir hedef olmadığında normal saldırıyı durdurmasına yol açan hata giderildi.
  • Sylas’ın R’sinin değişken hasar türü saldırı gücü olsa bile saldırı gücü oranlarını yetenek gücü oranına dönüştürmesine yol açan hata giderildi.
  • Trundle’ın E yeteneğiyle oluşturduğu sütunun etrafında görüş sağlamasına yol açan hata giderildi.
  • Tarama menzilinin dışına hareket edilirken Kâhin Merceği’nin olması gerekenden uzun bir süreliğine totemleri devre dışı bırakmasına yol açan hata giderildi.
  • Kâhin Merceği’nin süresi biterken açığa çıkardığı totemleri olması gerekenden kısa bir süreliğine devre dışı bırakmasına yol açan hata giderildi.
  • Viktor’un Hiçlik Kenelerini kestiğinde pasifiyle yetenek yükü kazanmasına yol açan hata giderildi.
  • Kibir ve Ataraksiya’ya sahip oyuncu bağlantısı kesildikten sonra yeniden bağlandığında bu eşyaların görsel efektlerinin yok olmasına yol açan hata giderildi.
  • Düşkıran’ın hareket hızı güçlendirmesinin olması gerekenden hızlı bir biçimde azalarak kaybolmasına yol açan hata giderildi.
  • Ornn’un ilkini bir şaheser eşyaya geliştirdikten sonra birden fazla Asırlık Sopa alabilmesine yol açan hata giderildi. Sen bir büyücü değilsin Ornn.
  • Canavar Avcısı’nın minyonlara yönelik altın azaltmasının bazen alt etmelerde de negatif altın sağlamasına yol açan hata giderildi.
  • Volibear’in Q ve W yeteneklerinin olması gerektiği gibi dost minyonları hedeflenen şampiyona saldırtmamasına yol açan hata giderildi.
  • Kai’Sa’nın R’sine geçtiğimiz yamada gelen değişikliklerin oyunda olmalarına rağmen menzil göstergesiyle uyuşmamalarına yol açan hata giderildi.
  • Aatrox’un pasifinin tetiklendiğinde kendi bekleme süresini azaltmasına yol açan hata giderildi.
  • Briar’ın saldırı hızı yeterince düşük olduğunda normal saldırılarını devamlı iptal etmesine yol açan hata giderildi.
  • Alev Koru görsel efektlerinin Savaş Sisi’nden görülebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Twitch’in ifade ses efektinin ifade durduktan sonra bile devam etmesine yol açan hata giderildi.
  • Takım arkadaşları eşya menzilinin tam eşiğindeyken Dünya Atlası kullanıcılarının minyon infaz etme pasifini tetiklemelerine rağmen altın kazandırmamalarına veya görev yükünü tüketmemelerine yol açan hata giderildi.
  • Oyuncu Hiçlik Kurtçuklarını alt ettiğinde açığa çıkmamış olmasına rağmen bunun hemen minyon skoruna yansımasına yol açan hata giderildi.
  • Eğer asıl kullanıcı eşyayı geliştirdiyse Dünyaların Ganimeti’nin geliştirme görsel efektinin kopyalarda belirmesine yol açan hata giderildi.
  • Ashe’in Q’sunun Kraken Katili ve Guinsoo’nun Hiddeti arasındaki etkileşimi durdurmasına yol açan hata giderildi.
  • Baron çukuru müziğinin Baron çukuru menzilinin dışındayken devam etmesine yol açan hata giderildi.
  • Helia’nın Yankıları’nın iyileştirmesinin ve tayf parçacıklarının yalnızca yakınlarda rakipler varken kullanılabilmelerine yol açan hata giderildi.
  • Helia’nın Yankıları’nın Ruh Sömürüsü pasifinin bir oyuncu canı tam olan bir takım arkadaşına kalkan sağladığında tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Sion’un Hiçlik Keneleri üstünde pasif yükü kazanabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Hwei’in yetenek kitaplarının son kullandığı temel yeteneğin bekleme süresini paylaşmasına yol açan hata giderildi.
  • Lillia’nın E yeteneği yüzey şekline çarptığında isabet göstergesi olan koni şeklindeki görsel efektinin rakipler tarafından görülememesine yol açan hata giderildi.
  • Çelik İntikam Miss Fortune’un şaka animasyonu (Ctrl+1) esnasında sağ kolunun doğal görünmeyen biçimde bükülmesine yol açan hata giderildi.
  • Neo PAX Jax’in boşta dururken balık tuttuğu görsel efektinin nehirdeyken olması gerektiği gibi görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • FPX Gangplank ve Hain Gangplank’in fıçılarını bağlayan görsel efektin olması gerektiği gibi geçiş yapmamasına yol açan hata giderildi.

Sizler League of Legends 14.5 Yama Notları hakkında neler düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer okuyucular ile paylaşmayı unutmayın.


İlginizi Çekebilir:

VALORANT herkese yazma nasıl yapılır? Anlatıyoruz!

Steam Türk Lirası yapma! Steam TRY Converter nasıl kullanılır?

Steam hesap değeri nasıl öğrenilir? İşte Steam Calculator

Twitch abonelik fiyatları zamlandı! İşte Twitch yeni abonelik fiyatları

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor