16 Mayıs Salı günü League of Legends 13.10 Yama Notları detaylarının yayınlanması ile birlikte Teamfight Tactics 13.10 Yama Notları da oyuncular ile paylaşıldı. Şimdi hızlıca detaylara göz atalım.
Teamfight Tactics 13.10 Yama Notları
HAZİNE DİYARI
- Semboller herhangi bir Hazine Diyarı ganimetinde kullanılabiliyor. Yani dilediğiniz içeriği kazandıktan sonra sembollerinizi sonraki Hazine Diyarı rotasyonu ve arzuladığınız içerik için biriktirebileceksiniz.
- 390 RP/TFT Jeton karşılığında 100 Sembol alabileceksiniz.
- Her bir Hazine Diyarı ganimeti 100 Sembol karşılığında bir ödül, 1000 Sembol karşılığında da 10 ödül kazandıracak.
MEKA: ÖNCÜ SIFIR GANİMETİ
Meka: ÖNCÜ Sıfır Ganimeti, 13.10 Yaması’ndan 13.12 Yaması’na kadar açılabilecek. Ganimetin içeriklerini aşağıdaki bölümden görebilirsiniz.
Aşama | Açıklama | Örnekler | Çıkma İhtimali |
---|---|---|---|
Yıldız İçerik | Genellikle Hazine Diyarı ganimetinin görselinde sergilenen en nadide ödüller | Meka: ÖNCÜ Sıfır arenası | %1 |
Öne Çıkan İçerik | Yeni ve nadide içeriklerle önceden çıkmış özel kart içerikleri de dahil hatıra ödüller | Yeni Aşırı Yüklü Süper Lazer çatapatı, Astronot Dalarkazar, UFO Perisi, yeni minik efsane çeşitleri | %15 |
Standart İçerik | Daha önceden yayınlanmış minik efsanelerin çoğu | Şeker Krizi Dango, Vız Vız Choncc ve çok daha fazlası | %84 |
HAZİNE DİYARI – YILDIZ İÇERİK ÇIKMA İHTİMALİ VE GÜVENCE SEMBOLLERİ
- İçerik çıkma ihtimali sabit olarak %1 olsa da en fazla 61 denemenin ardından yıldız içeriklerden birini kazanmanız garanti.
- Bu garanti ganimetten ganimete geçerliliğini korur.
- Bir ganimetteki tüm yıldız içerikler çıkmasına rağmen o ganimetten ödül kazanmaya devam ederseniz garanti yıldız içerik kazanmak için gereken deneme sayısına ulaştığınızda bir güvence sembolü kazanırsınız.
- Güvence sembolünü etkin Hazine Diyarı ganimetlerinden anında yıldız içerik kazanmak için kullanabilirsiniz.
YUMURTALAR VE KARTLAR
- Hazine Diyarı’nın çıkmasıyla birlikte TFT kartlarındaki yumurtaları da değiştireceğiz. Şimdiye dek yumurta tabanlı bir ödül kazandığınız seviyelerde (örneğin şu anki Canavar İstilası! Sistem Hatası!! Kartı’nın 4. seviyesinde) 100 Sembol kazanacaksınız. Yani bir set esnasında yalnızca karşılaşmalara girip görevleri tamamlayarak Hazine Diyarı’ndan faydalanabileceksiniz!
- Elinizde kalan yumurtaları saklayabilir ve dilediğiniz zaman açabilirsiniz.
Bu setin TFT Dünya Şampiyonası’nı kutlamak için Spatulakent’te kuracağımız özel canavar sofrasında bize katılın! Canavar İstilası! Şampiyonası 26-28 Mayıs tarihlerinde her gün saat 14.00’te canlı yayınlanacak. Turnuva sırasında her gün canlı yayınları izleyerek özel Canavar İstilası! Şampiyonası ganimetlerini kazanma şansı yakalayabilirsiniz.
NORMAL (AMA GEÇİTLER Mİ VAR?!) 13.10 YAMASI
AŞAMA 2-6 GEÇİTLERİ
- Aşama 2-6 geçitleri %100 ihtimalle beliriyor. Demacia, Piltover ve Targon seçeneklerinin her biri aynı belirme ihtimaline sahip.
- Demacia: 2 bileşen eşya kazanırsınız.
- Hiçlik: Bir Hırsız Eldiveni kazanırsınız.
- Zaun: 10 Altın kazanırsınız.
AŞAMA 3-3 GEÇİTLERİ
- Aşama 3-3 geçitleri %30 ihtimalle beliriyor. Bu %30’a dahil olan Ionia, Gölge Adalar, Noxus ve Freljord seçeneklerinin her biri aynı belirme ihtimaline sahip.
- Ionia: Bir Hedef Kuklası ve 15 Altın kazanırsınız.
- Gölge Adalar: Bir Şampiyon Çoğaltıcı ve 4 Altınlık iki şampiyon kazanırsınız.
- Noxus: 2 tamamlanmış eşya örsü kazanırsınız.
- Freljord: Bir Ornn eşyası örsü kazanırsınız.
AŞAMA 4-3 GEÇİTLERİ
- Aşama 4-3 geçitleri %75 ihtimalle beliriyor. Bu %75’e dahil olan Targon, Piltover ve Shurima seçeneklerinin her biri aynı belirme ihtimaline sahip.
- Targon: Bir Strateji Ustası Tacı kazanırsınız.
- Piltover: Bir Hileli Zar, Küçük Şampiyon Çoğaltıcı, Manyetik Sökücü ve Yeniden İşleyici kazanırsınız.
- Shurima: Bir Özellikler Kitabı ve 6 Altın kazanırsınız.
BÜYÜK DEĞİŞİKLİKLER
ÖZELLİKLER
“4 birimlik hünerli eşiğine ulaşmak, 4 Altınlık iki birim ve 5 Altınlık bir birim gerektirdiğinden epey zor oluyor. Ayrıca özellik, oyuncuların 4 birimlik hünerli eşiğine erkenden erişmesine imkân tanıyan yeni Hünerli Mi Hünerli eklentimize rağmen düşük bir performansa sahip. O yüzden hünerliler hünerlerini daha iyi sergileyebilsin diye özelliğin 4 birimlik infaz eşiğini biraz yükseltiyoruz.
Oyuna anima timi birimleriyle başlamanın amacı genelde can kazandıran yükleri erkenden biriktirmek ama birimler hiçbir rakibi katledemeyince haliyle yük de birikmiyor. Anima timi şöhretine daha kolay şöhret katabilsin diye özelliğin ilk eşiğinin saldırı gücü ve yetenek gücü ilavelerini 5 arttırıyoruz.
Oyuncular 7. seviyede buldukları bir Nunu, ellerine geçen bir Özellikler Kitabı veya karşılarına çıkan bir eklentiyle 5 birimlik devingenç eşiğine hâlâ erkenden ulaşabiliyor. Dolayısıyla da devingençler erken, orta veya ileri safha demeden boylarını aşan işlere kalkışmaya devam ediyor. Bu bastıbacak gençlerimiz boylarının ölçüsünü alsın diye özelliğin 5 birimlik eşiğinin eşya başına kazandırdığı ilaveleri azaltıyoruz.”
- Hünerli Özelliğinin İnfaz Eşiği: %15/30 ⇒ %15/33
- Anima Timi Özelliğinin Saldırı Gücü ve Yetenek Gücü: 10/35/60 ⇒ 15/35/60
- Devingençlerin Kazandığı Hasar Artışı ve Hasar Azaltması: %4/9 ⇒ %4/8
1. AŞAMA BİRİMLER
“İşte, okulda, spor salonunda veya Yakındiyar’da da zaman zaman mola vermek gerekir. Ancak Pantheon mola zamanlarında biraz aşırıya kaçıyor.”
- Pantheon’un Mola Zamanı! Yeteneğinin Büyü Direnci Oranı: %300/450/675 ⇒ %290/435/650
2. AŞAMA BİRİMLER
” Draven’ın sahnenin yıldızı olmayı özlediğini duyduk ve bu hasreti gidermek istedik. O yüzden yeteneğiyle arka sıradakileri daha sık biçebilsin diye mana bedelini azalttık. Yani artık Meka: ÖNCÜ Draven’ın “Ben tek, siz hepiniz,” dediği çılgın anlarla daha çok karşılaşabilirsiniz.”
- Draven’ın Azami Manası: 70/140 ⇒ 70/130
3. AŞAMA BİRİMLER
” Jax, Canavar İstilası! setinin ilk yamalarındaki egemenliği sona erdiğinden beri kendisini gösteremiyor. Silahsız Silah Ustası’nı yeniden hükümdar yapmaya niyetimiz yok ama koşullar uygunken başarı gösterebilmesi için yeteneğini biraz güçlendiriyoruz.”
- Jax’in Değişken Saldırı Yeteneğinin Taban Hasarı: 85/130/210 ⇒ 90/135/220
EKLENTİLER
“Yamanın kendisi gibi bu başlık da oldukça küçük. O yüzden düzenleme yaptığımız yegâne kahraman eklentisini de yalnız kalmasın diye buraya ekledik.
Özellik ilavelerini etkinleştiren birim sayılarının neden olduğu kısıtlamalar Çifte Bela kompozisyonlarının Canavar İstilası! setinde kendilerine yer bulmasını zorlaştırdı. Urgot ve Bel’Veth gibi güçlü şampiyonların bu eklentinin sağladığı ilave niteliklerden faydalanamamasının tatsız olduğunu biliyoruz ama eklenti Twisted Fate, Jax ve Yasuo gibi çift halinde kullanılabilen taşıyıcılarla da epey etkili oluyor.”
- Çifte Bela II Eklentisinin SG, YG, Zırhı ve Büyü Direnci: 30 ⇒ 33
- Çifte Bela III Eklentisinin SG, YG, Zırhı ve Büyü Direnci: 40 ⇒ 44
- Nilah’nın Neşe Örtüsü Eklentisinin Kitle Kontrolüne Karşı Bağışıklık Kazandırdığı Takım Arkadaşı Sayısı: 5 ⇒ 6
GİDERİLEN HATALAR
- Biri yer biri bakar, kıyamet ondan kopar: Geçen yamada Aatrox’un yeteneklerine getirdiğimiz güçlendirmelerden ikinci yeteneğe yönelik olanın çalışmamasına yol açan hata giderildi.
- Hızını alamamış: Ezreal’ın yakın dövüş menzilindeki bir rakibi katledince yeteneğini iki kez kullanmasına yol açan hata giderildi.
- Hortlak görsek biz de sersemlerdik: Pyke’ın kitle kontrolüne karşı bağışıklığa sahip birimleri sersemletebilmesine yol açan hata giderildi.
- Kritik hata diye buna denir: Belli başlı birimlerde %100 Kritik Vuruş İhtimaline ulaşmanın kritik vuruş ihtimalini neredeyse 0’a indirmesine yol açan hata giderildi.
İlginizi Çekebilir:
VALORANT iade politikası nedir? VALORANT iade etme işlemi nasıl yapılır?
League of Legends vcruntime140_1.dll hatası çözümü nasıl yapılır?
VALORANT Rank sıralaması nedir? Anlatıyoruz!