Connect with us

Espor

VALORANT 5.07 Yama Notları paylaşıldı

Ciddi değişikliklerin yapıldığı VALORANT 5.07 yama notları oyuncular ile paylaşıldı.

VALORANT 5.07 Yama Notları paylaşıldı

Yeni VALORANT güncellemesi ile birlikte VALORANT 5.07 Yama Notları, oyuncular ile 4 Ekim Salı günü buluştu. Bir süredir dile getirilen flaş yetenekleri hakkında bazı ajanlarda yapılan değişiklikler ile birlikte Fracture haritasında da köklü değişiklikler yapılıyor.

VALORANT 5.07 Yama Notları

Ajan Güncellemeleri

Skye

  • Kılavuz Işık’ın (E) kör etme artışı mekaniği değiştirildi.
    • Skye’ın Kılavuz Işık’ının kör etme süresi artık yetenek kullanıldıktan sonraki 0,75 saniyelik pencerede basılı tutulduğu uzunluğa bağlı olarak en az 1, en fazla 2,25 saniye olacak şekilde artacak.
    • Kılavuz Işık artık ateş edilerek yok edilemeyecek.
    • Oynanışa uygun olacak şekilde yeni arayüz, görsel ve ses efektleri eklendi.
    • Kılavuz Işık’ın yeteneği elden bırakma süresi arttı: 0,75 sn. >>> 0,85 sn.

KAY/O

  • FLAŞ/Bellek (Q)
    • Alçaktan fırlatılan kör edici bombanın maksimum kör etme süresi azaldı: 2 sn. >>> 1,25 sn.
    • Yüksekten fırlatılan kör edici bombanın maksimum kör etme süresi arttı: 2 sn. >>> 2,25 sn.
    • Yeteneğin elden bırakma süresi arttı: 0,6 sn. >>> 0,85 sn.

Reyna

  • Kem Göz (C)
    • Yeteneğin elden bırakma gecikmesi azaldı: 0,7 sn. >>> 0,5 sn.
    • Yeteneğin elden bırakma gecikmesi kaldırıldı.
    • Yeteneğin süresi azaldı: 2,6 sn. >>> 2 sn.
    • Görüş kısıtlaması efektinin gerçekleşme süresi azaldı: 0,6 sn. >>> 0,4 sn.
    • Kem Göz’ün menzil kısıtlaması kaldırıldı.

Yoru

  • Kör Nokta (Q) süresi arttı: 1,5 sn. >>> 1,75 sn.
    • Kör Etme Yeteneklerinde Görsel Güncellemeler
    • Kör edilmiş düşmanlar ve takım arkadaşları için üçüncü şahıs efektleri, kör olma efekti geçmeye başladığı andan itibaren oyuncunun kafasının arkasında görülecek. Böylece başkalarının tamamen mi kısmen mi kör olduğu anlaşılacak.
    • Tamamen kör olunduğunda gelen birinci şahıs kör olma efekti zamanla küçülerek kör olma süresinin ne zaman biteceğini daha iyi ifade edecek şekilde değiştirildi.
    • Kör etmelerden, görüş kısıtlamalardan ve sersemletmelerden alınabilecek asist ödülü aralığı arttırıldı: 1 sn. >>> 3 sn.
    • Asist ödülü aralığı bu yeteneklerin sürelerini ve etkisini tam olarak yansıtmıyordu. Oyunu destekleyici bir perspektiften oynayan oyuncuların da ödüllendirilebilmesi için böyle bir değişikliğe gidildi.

Harita Güncellemeleri

Fracture

Fracture’da birçok yaşam kalitesi değişikliğinin yanı sıra Çanak, A Rampa ve A Halat bölgelerinde daha büyük güncellemeler görüyoruz. Güncellemeler şöyle aktarılıyor:

  • Avlu – Saldıran tarafın savunan tarafa karşı işini iki yönden de kolaylaştırabilmek adına bu koridoru genişletiyoruz.
  • B Jeneratör – Bu alanı dumanla kapatmayı kısmen kolaylaştırmak için biraz daraltıyoruz. Bu bölgeyi tekrar temizlemeyi kolaylaştırmak için köşelerden birini de kaldırdık.
  • B Jeneratör – Bu alanı dumanla kapatmayı kısmen kolaylaştırmak için biraz daraltıyoruz. Bu bölgeyi tekrar temizlemeyi kolaylaştırmak için köşelerden birini de kaldırdık.
  • Savunan Taraf Başlangıç – Bölgeyi geri almayı kolaylaştırmak adına köşelerden birisi kaldırıldı.
  • A Salon – Hareket etmeyi kolaylaştırmak ve alanı sadeleştirmek adına köşelerden biri kaldırıldı.
  • A Bölgesi – Bölgenin çevresinde yapılan değişikliklere uygun olacak şekilde ufak sadeleştirmelere gidildi.
  • A Çanak – Çanak hâlâ haritada yer alsa da hareket etmeyi iki taraf için de kolaylaştırmak adına biraz yana çekildi. Bu alanları eşzamanlı kontrol etmenin iki taraf için de oldukça zor olduğunu fark ettik. Çanak ve Rampa’daki değişikliklerle bu rotanın daha sık kullanılacağını umuyoruz.
  • A Rampa – Atlama noktası saldıran tarafın A Bölgesi’ne iki taraftan da saldırmasını kolaylaştırmak adına oyuncuların giriş sırasında iki tarafı da kontrol etmek zorunda kalmayacağı şekilde değiştirildi.
  • A Halat – Saldıran tarafın bu yolu tek bir dumanla rahatça geçilebildiğini görüyorduk. Yaptığımız değişikliklerle savunan tarafın burayı tutması veya geri almasını kolaylaştırdık. Adımınıza dikkat edin.

İlerleme Güncellemeleri

  • Artık koleksiyonunuzda favorilerinizi seçebilirsiniz. Seçtiğiniz favori içerikler siz değiştirene kadar sıfırlanmaz ve bu özellik tarzınızla en uyumlu içerikleri filtreleyerek kolayca kullanmanızı sağlar.
    • Silah Kaplamaları
    • Oyuncu Kartları
    • Spreyler
    • Silah Uğurları
    • Hesap Seviye Çerçeveleri
  • Tüm silah türleri için ”Rasgele Favori” özelliği eklendi.
    • Bu seçeneği kullandığınızda girdiğiniz her karşılaşmada seçtiğiniz favori kaplamalardan birisi (sahip olduğunuz stiller de dahil olmak üzere) rasgele seçilecek.
  • Koleksiyon’a filtreleme özelliği eklendi.
    • Silah Kaplamaları
      • Favoriler / Favori Olmayanlar
      • Sahip Olunanlar / Sahip Olunmayanlar
      • Aşamalar
    • Oyuncu Kartları, Spreyler, Silah Uğurları, Seviye Çerçeveleri
      • Favoriler / Favori Olmayanlar
      • Sahip Olunanlar / Sahip Olunmayanlar

Giderilen Hatalar

Ajanlar

  • KAY/O’nun İPTAL/Komut yeteneğinin Killjoy’a değmeden Killjoy’un taretine isabet ettiğinde tareti devre dışı bırakmasına neden olan bir hata giderildi.
  • Killjoy’un taretinin ateş ettiği düşman görüşünden çıktıktan sonra sürekli olarak düz bir hatta ateş etmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Killjoy’un tareti bir hedefe ateş ederken devre dışı bırakıldıktan sonra taret tekrar kullanıldığında etrafa rasgele ateş açmasına neden olan bir hata giderildi.
  • Phoenix Yakardöner yeteneğini kullandıktan sonra silahını otomatik olarak kuşanmasına engel olan bir hata giderildi.
  • Breach Zelzele yeteneğini kullandığında çoktan ölmüş olan düşmanların da çatışma raporunda görünmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Oyuncu birden fazla yetenekle sağır edildikten sonra ilk sağır olma etkisinin geçmesiyle birlikte diğer sağır olma etkilerinin de kaybolmasına neden olan bir hata giderildi.

VALORANT 5.07 güncellemesi ile birlikte yapılan değişiklikler böyleydi. VALORANT 5.07 Yama Notları hakkında sizler ne düşünüyorsunuz? Bu güncelleme sizin oyun tarzınızı nasıl etkileyecek? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer okurlarımız ile paylaşmayı unutmayın!


İlginizi Çekebilir:

VCT 2022: Game Changers EMEA Series 3’de şampiyonluğa Guild X ulaştı

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor