Connect with us

LoL

League of Legends 12.22 Yama Notları sizlerle!

Kimya Ejderi, Asırlık Sopa, Shojin’in Mızrağı ve daha fazlası vadiye geliyor. İşte League of Legends 12.22 Yama Notları!

League of Legends 12.22 Yama Notları sizlerle!
Twitter: LoLTurkiye

League of Legends’ta yepyeni bir dönem 12.22 yaması ile birlikte resmen başlıyor. 2023 Sezon öncesi döneme adım atacağımız bu yama ile birlikte vadiye veda etmiş olan bazı eşyaları ve yaratıkları yeniden vadide göreceğiz. Bunun yanı sıra daha önceki haberlerde de bahsetmiş olduğumuz ormancı rolüne özel güncellemeler ve yeni iletişim araçları da bu yama ile birlikte kullanılabilir olacak. İşte League of Legends resmi sitesi üzerinden yayınlanan yama notları:

League of Legends 12.22 Yama Notları:

Kimya Ejderi

Bu yama ile birlikte vadiye dönüş yapan Kimya Ejderi’nin özellikleri şu şekilde:

  • KİMYA EJDERİ: Kimya Ejderi yarı canın altına düştüğünde %33 Hasar Direnci kazanır ve %50 daha fazla hasar verir. Bu ejder her saldırısında toplam saldırı gücünün %100’üne + hedefinin canının %4’üne eşdeğer miktarda fiziksel hasar verir.
  • KİMYA GÜÇLENDİRMESİ: Takımınız bir Kimya Ejderi’ni katlettiğinde %5 Sıvışma ve %5 İyileştirme ve Kalkan Gücü sağlayan güçlendirme kazanır. Bu güçlendirme birikebilir.
  • KİMYA RUHU: Kimya Ruhu’nu kazanırsanız canı %50’nin altına düşen oyunculara %10 Hasar Direnci ve %10 Hasar Artışı sağlayan bir güçlendirme elde edersiniz.

Buna ek olarak, Kimya Vadisi oyununuzu sararsa bilmeniz gereken yenilikler ise şunlar:

  • TAKVİYE ERİĞİ: Can Erikleri, Takviye Eriklerine dönüşüyor. Artık bunları tüketen oyuncular yavaşlamıyor ve her zamanki iyileştirmenin yanı sıra biraz ilave kalkan da kazanıyor.
  • SAÇARTOHUM: Saçartohumlar patladıklarında artık menzillerindeki birimleri iki kat uzağa savuruyor.
  • ALAZIŞIK ÇİÇEĞİ: Keşif Çiçeği, Alazışık Çiçeği’ne dönüşerek kırıldığında çevresindeki küçük bölgeyi ve kırıldığı yönün tersinde çıkan koni şeklindeki alanı açığa çıkarıyor. Ayrıca işaretlenen takım arkadaşları o yöne doğru ilerlerlerken kısa süreliğine hareket hızı kazanıyor ve açığa çıkarılan rakip totemlerinin canı 1’e iniyor.

Orman Değişiklikleri

Kamp Mekaniklerindeki Değişiklikler

  • YENİ – ÖLÜM İŞARETİ: Büyük bir canavar kesildiğinde o kamptaki tüm küçük canavarlar ölüm için işaretlenir. Ölüm için işaretlenen canavarlar 10 saniye boyunca bir şampiyonla çatışmaya girmezse kesilmiş sayılır.
  • YENİ – KENDİ TARAFINDA ORMAN TEMİZLEMEYE YATKINLIK: Artık ormancılar kendi taraflarındaki canavarlara gerçek hasar haricindeki kaynaklardan %20 daha fazla hasar veriyor. Bu hasar artışı rakibin ormanını istila edip kamplarına hasar veren ormancılar için geçerli değildir.
  • YENİ – AYRILIK HEDİYELERİ: Artık bir orman yoldaşınız varsa tüm büyük canavarlar 27 + seviye başına 3 Can (bu miktar eksik cana bağlı olarak 2,25 katı kadar artabilir) iyileştirir ve 15 + seviye başına 2 Mana (bu miktar eksik manaya bağlı olarak 2,25 katı kadar artabilir) yeniler. Can/mana yenilenmesi, kesilen canavara son vuruşu yapan şampiyona doğru 0,3 saniye gecikmeyle yola çıkan bir atışla sağlanır.

Kamplarda Altın ve Deneyim Değişiklikleri

  • MİNYONLARDAN KAZANILAN DENEYİM: Artık ormancılar oyundaki ortalama seviyenin gerisinde olmadıkları sürece yoldaşlarının ilk evrimine kadar minyonlardan %75 XP kazanıyor.
  • BÜYÜK CANAVARLARDAN KAZANILAN ALTIN: Artık ormancı haricindeki roller büyük canavarlardan 15 Altın daha az kazanıyor.
  • ORMANCI HARİCİ ROLLERİN BÜYÜK CANAVARLARDAN KAZANDIĞI DENEYİM: Artık ormancı haricindeki roller büyük canavarlardan 15 XP daha az, Antik Kayacıl’dansa 12 XP daha az kazanıyor.
  • ORMANCILARIN BÜYÜK CANAVARLARDAN KAZANDIĞI DENEYİM: Artık orman yoldaşınız varsa tüm büyük canavarlardan fazladan 15 XP kazanıyorsunuz.

Orman Yaratıkları:

  • Mavi Gözcü
    • CAN: 1850 ⇒ 2300
    • SALDIRI GÜCÜ: 78 ⇒ 66
    • YENİİSABET HALİNDE HASAR: Mavi Gözcü artık isabet halinde hedefinin mevcut canının %5’ine eşdeğer miktarda hasar veriyor.
  • Gromp
    • CAN: 1650 ⇒ 2200
    • SALDIRI GÜCÜ: 74 ⇒ 70
    • SALDIRI MENZİLİ: 200 ⇒ 175
    • YENİ – İSABET HALİNDE HASAR: Gromp artık isabet halinde hedefinin mevcut canının %5’ine eşdeğer miktarda hasar veriyor.
    • KALDIRILDI – AYRILIK HEDİYESİ: Gromp artık kendisini kesen şampiyonu iyileştirmiyor.
  • Kayacıllar
    • ANTİK KAYACIL’IN CANI: 1050 ⇒ 1350
    • ANTİK KAYACIL’IN SALDIRI GÜCÜ: 74 ⇒ 57
    • YENİ – İSABET HALİNDE HASAR: Antik Kayacıl artık isabet halinde hedefinin mevcut canının %3’üne eşdeğer miktarda hasar veriyor.
    • KAYACIL CANI: 500 ⇒ 650
    • ANTİK KAYACIL VE KAYACILLARIN KESİLME ANİMASYONU/MİNİK KAYACILLARIN ORTAYA ÇIKMA SÜRESİ: 1,3 saniye ⇒ 1 saniye
    • KALDIRILDI – TOPARLA, BIRAKMA KENDİNİ: Antik Kayacıl kesildiğinde artık 2 kayacıl yerine 4 minik kayacıl doğuruyor.
    • YENİ – 1=2: Antik Kayacıl artık 2 minyon skoru yerine geçiyor. (Not: Kayacıl kampı toplamda hâlâ 4 minyon skoru yerine geçiyor.)
  • Alacakurtlar
    • BÜYÜK ALACAKURT’UN CANI: 1200 ⇒ 1600
    • BÜYÜK ALACAKURT’IN SALDIRI GÜCÜ: 35 ⇒ 30
    • YENİİSABET HALİNDE HASAR: Büyük Alacakurt artık isabet halinde hedefinin mevcut canının %3’üne eşdeğer miktarda hasar veriyor.
    • ALACAKURTLARIN CANI: 480 ⇒ 630
  • Keskingagalar
    • KIZIL KESKİNGAGA’NIN CANI: 800 ⇒ 1100
    • KIZIL KESKİNGAGA’NIN SALDIRI GÜCÜ: 20 ⇒ 17
    • YENİİSABET HALİNDE HASAR: Kızıl Keskingaga artık isabet halinde hedefinin mevcut canının %3’üne eşdeğer miktarda hasar veriyor.
    • KESKİNGAGALARIN CANI: 425 ⇒ 500
    • KESKİNGAGALARIN SALDIRI GÜCÜ: 10 ⇒ 7
  • Kırmızı Korkabuk
    • SALDIRI GÜCÜ: 78 ⇒ 66
    • CAN: 1850 ⇒ 2300
    • YENİİSABET HALİNDE HASAR: Kırmızı Korkabuk artık isabet halinde hedefinin mevcut canının %5’ine eşdeğer miktarda hasar veriyor.
  • Vadi’nin Alameti
    • 600 BİRİM MESAFEDEKİ ŞAMPİYONLARA KAZANDIRDIĞI DENEYİM: 200 ⇒ 300
    • İLK ÇIKAN VADİ’NİN ALAMETİ’NİN HÜCUM HASARI 2000 ⇒ 1500 (Not: Verdiği hasar aslında bu miktardan daha yüksek.)
  • Yampiri Yengeç
    • ORTAYA ÇIKMA SÜRESİ: 3:15 ⇒ 3:30
    • 1. SEVİYEDEKİ CANI: 1050 ⇒ 1550
    • KALDIRILDI – KALKANA VEDA: Artık Yampiri Yengeç’in kalkanı yok.

Orman Yoldaşları

Yoldaş Saldırıları

  • Yoldaşlar 20 (+%4 Taban Can) (+%15 YG) (+%10 SG) Hasar verir ve saniye başına 1 kere saldırır. Sahipleri saldırmayı bıraktıktan sonra 2 kere daha saldırırlar, sonra saldırmayı keserler.
  • Yoldaşlar her saldırdıklarında sahiplerini yukarıdaki değerin %70’ine eşdeğer miktarda iyileştirirler.
  • Bir kampa uzaktan hasar verdiğinizde yoldaşınız da saldırmak için atılır ve aynı miktarda hasar verir.

Yoldaş Mana Yenilemesi

  • Yoldaşlar, sahipleri ormandayken (sizin ormanınız, rakibin ormanı ve nehir dahil) onlara [(8 x eksik mana yüzdesi) + (8 x eksik mana yüzdesi) x (seviye/1,3) x 0,1)] mana yenilenmesi sağlar.

Yoldaş İlerlemesi

  • Her büyük canavar kestiğinizde/şampiyon alt ettiğinizde 1 Ödül kazanırsınız.
  • Yoldaş son evrimine ulaşmadan önceki her 60 saniye başına 1 İlave Ödül biriktirilir.
  • Yoldaş son evrimine ulaştıktan sonraki her 90 saniye başına 1 İlave Ödül biriktirilir.
  • İlave ödülleriniz varken büyük canavar kestiğinizde 2 Ödül ve 50 İlave Altın kazanırsınız. Fakat 1 İlave Ödül yükü kaybedersiniz.

Yoldaş Evrimleri

İlk Evrim

  • Canavarlara karşı Çarp hasarı 900 Gerçek Hasar’a yükselir.
  • Çarp’ı artık rakip şampiyonlar üzerinde kullanarak onlara seviyeye bağlı olarak 80-160 Gerçek Hasar verebilir ve onları 2 saniyeliğine %20 yavaşlatabilirsiniz.
  • Orman eşyası çantanızda kalmaya devam eder.
  • Yoldaş evrimleştikçe görünüşü de değişir.
  • Çarp’ın simgesi gelişir.

Son Evrim

  • Canavarlara karşı Çarp hasarı 1200’e yükselir ve bu hasarın %50’si yakındaki canavarlara alan etkili hasar olarak verilir.
  • Oyuncular seçtikleri yoldaşa bağlı olarak güçlendirmeler kazanır.
  • Orman eşyası çantadan kaldırılır.
  • Yoldaş evrimleştikçe görünüşü de değişir.
  • Çarp’ın simgesi gelişir.

Yoldaşlar

Yosunezen

  • Yosunezen Cesareti: Bir canavar kampı kestikten veya 10 saniye çatışma dışı kaldıktan sonra seviyenize bağlı olarak 75-330 Kalkan kazanırsınız. Bu kalkanın bir süresi yoktur. Ayrıca kalkan etkin olduğu sürece ve kırıldıktan sonra 3 saniyeliğine oyuncular %20 Sıvışma ve Yavaşlatma Direnci kazanır.
  • Koruma Güçlendirmesi: 1300 birim mesafede en az 2 takım arkadaşınız varsa canavarlardan %30 daha az hasar alırsınız.

Alazpençe

  • Alazpençe Kesiği: Alazpençe her 0,5 saniye başına 3 Kor yükü veya bir büyük canavar kestiğinizde 100 Kor yükü biriktirir. 100 Kor yüküne ulaştığınızda bir rakip şampiyona yönelik sonraki hasarınız 250 birim içindeki tüm rakipleri 2 saniye içinde azalarak kaybolacak şekilde %30 yavaşlatır ve ana hedefinize 4 saniye içinde azami canının %5’ine eşdeğer miktarda gerçek hasar vererek onu yakar.
  • Koruma Güçlendirmesi: 1300 birim mesafede en az 2 takım arkadaşınız varsa canavarlardan %30 daha az hasar alırsınız.

Yelgezer

  • Yelgezer Endamı: Bir çalıya girdiğinizde %45 İlave Hareket Hızı kazanırsınız. Bu ilave, çalıdan çıktıktan sonraki 2 saniye içinde azalarak kaybolur. Bu miktar bir büyük canavar kestikten sonra 2 saniyeliğine artarak %60 olur.
  • Koruma Güçlendirmesi: 1300 birim mesafede en az 2 takım arkadaşınız varsa canavarlardan %30 daha az hasar alırsınız.

Çatışmayı Terk Etme Mesafesi Güncellemeleri ve Göstergeleri

  • YENİ – HAFİF SIFIRLAMA: Artık canavarlar tüm sabırlarını tükettikten sonra tam sıfırlanma yerine 6 saniyeliğine hafif sıfırlanacak. Hafif sıfırlanan canavarlar kamp merkezine doğru gitmeye başlayacak, her saniye azami canının %6’sını yenileyecek ve çekme menzili dışından gelen saldırıları yok sayacak. Çekme menzili dahilinde bir canavara saldırdığınızda hafif sıfırlanma sona erecek ve canavar biraz daha sabır kazanacak. Bu 6 saniye boyunca canavara saldıran olmazsa canavar tam sıfırlanarak tüm saldırıları yok sayacak, hızla canını yenileyecek ve asıl konumuna geri dönecek.
  • YENİ – HAFİF VE TAM SIFIRLANMA HIZLARI: Canavarlar hafif sıfırlandıklarında yavaş, tam sıfırlandıklarındaysa daha hızlı hareket edecek.
  • YENİ – SABREDEN DERVİŞ…: Canavarlar çekme menzili içindeki bir şampiyondan hasar aldıktan sonra 1,5 saniye boyunca sabrını korur.
  • YENİ – SABIR YENİLENMESİ: Kamplar artık kaybettikleri sabrı çekme menziline döndükten sonra 2 saniye içinde yeniliyor.
  • KÜÇÜK CANAVAR SABRI: İlgili büyük canavarı hayatta ve 700 birim mesafe içinde bulunan küçük canavarların sabrı büyük canavarınkine eşitlenir.
  • MAVİ GÖZCÜ: 1000 ⇒ 650
  • GROMP: 700 ⇒ 450
  • KAYACILLAR: 900 ⇒ 650
  • ALACAKURTLAR: 800 ⇒ 650
  • KESKİNGAGALAR: 800 ⇒ 650
  • KIRMIZI KORKABUK: 1000 ⇒ 650
  • VADİ’NİN ALAMETİ: 1200 ⇒ 1100

Yeni İletişim Araçları

  • Genişletilmiş Taktik Çarkı
    • Geri Dönen Sinyaller (saat yönünde): Geri Çekil (eskiden Tehlike sinyaliydi), Yoldayım, Yardım Et, Rakip Kayboldu
    • Yeni Sinyaller (saat yönünde): İttir, Saldır, Savun, Yemle

  • Görüş Çarkı
    • (Soldan sağa) Görüş Temizlendi, Rakip Görüşü, Görüş Lazım
    • YENİ ÖZELLİK: Görüş Lazım sinyali artık ardında bir dakika boyunca veya yakınına bir totem yerleştirilinceye kadar varlığını koruyan bir gösterge bırakıyor. Aynı anda yalnızca bir tane etkin göstergeniz bulunabilir. Yeniden sinyal atarak gösterge yerleştirdiğinizde önceki gösterge kaybolur.
  • Diğer Sinyaller
    • Geri Dönen Sinyaller: Temkin

Buna ek olarak, daha önce duyurulan harita hederlerine yönelik planlama ile ilgili de şu açıklama yapıldı:

Takım arkadaşlarınızla bir harita hedefini tamamlama konusunda hemfikir olmak kolay olmayabiliyor. Ayrıca herkesin aynı anda sinyal göndermeye başlaması da fazlasıyla kafa karıştırıcı olabiliyor. Bu nedenle harita hedefleri işaretlendiğinde beliren ve teslim oylamasına benzeyen yeni bir oylama özelliği getiriyoruz. Artık tüm oyuncular ilgili harita hedefini tamamlamak veya savunmak isteyip istemediklerini bu oylama sayesinde belirtebilecek. Ormancının oyu 2 oy sayılacak ve toplamda 4 lehine veya aleyhine oya ulaşıldığında oylama tamamlanacak. Bu değişiklikle birlikte takımların harita hedefleri konusunda hep birlikte plan yapmasını kolaylaştırmayı amaçlıyoruz çünkü bazen takım kararı doğru karardan yeğdir.

Eşyalar

  • Şahbaz Jak’Sho
    • ALTIN BEDELİ: 3000
    • CAN: 400
    • ZIRH: 30
    • BÜYÜ DİRENCİ: 30
    • YETENEK HIZI: 20
    • TARİF: Ordu Kalkanı + Alazcevher + Yakut Kristal
    • PASİF – HİÇLİKDOĞAN DİRENCİ: Şampiyonlarla çatışmada geçirdiğiniz her saniye başına 2 Zırh ve Büyü Direnci sağlayan bir yük kazanırsınız. En fazla 8 yük birikebilir. Azami yüke ulaştığınızda güçlenerek anında etrafınızdaki her rakipten kendi azami canınızın %3’üne eşdeğer miktarda can sömürürsünüz (minyon ve canavarlar için bu oran azalarak %30 olur) ve zırh ve büyü direnciniz çatışma sona erene dek %10 artar.
    • İHTİŞAMLI PASİF: Diğer tüm efsanevi eşyalara 5 Zırh ve 5 Büyü Direnci sağlar.
  • Meçhul Parazit (Şahbaz Jak’Sho’nun Ornn tarafından güçlendirilmiş hali.)
    • CAN: 550
    • ZIRH: 40
    • BÜYÜ DİRENCİ: 40
    • YETENEK HIZI: 25
    • PASİF – HİÇLİKDOĞAN DİRENCİ: Pasifi temel haliyle aynı.
  • Erdem Işığı
    • ALTIN BEDELİ: 3000
    • CAN: 400
    • ZIRH: 30
    • BÜYÜ DİRENCİ: 30
    • YETENEK HIZI: 20
    • TARİF: Ordu Kalkanı + Alazcevher + Yakut Kristal
    • PASİF – KILAVUZ IŞIK: Ultinizi kullandığınızda sınırları aşarak azami canınızı 9 saniyeliğine %10 arttırırsınız. Sınırları aşmışken 1200 birim yakınınızdaki takım arkadaşlarınızla birlikte 15 Temel Yetenek Hızı kazanırsınız. Ayrıca 3 saniyede bir azami canınızın %1’ini yenilersiniz. Bu oran ilgili şampiyonun eksik canına bağlı olarak en fazla %100 artabilir (60 saniye bekleme süresi).
    • İHTİŞAMLI PASİF: Diğer tüm efsanevi eşyalara 100 Can sağlar.
  • Sönmez Şafak (Erdem Işığı’nın Ornn tarafından güçlendirilmiş hali.)
    • CAN: 550
    • ZIRH: 40
    • BÜYÜ DİRENCİ: 40
    • YETENEK HIZI: 25
    • PASİF – KILAVUZ IŞIK: Pasifi temel haliyle aynı.
  • Çelikyürek
    • ALTIN BEDELİ: 3200
    • CAN: 800
    • CAN YENİLENMESİ: %200
    • YETENEK HIZI: 20
    • TARİF: Alazcevher + Kristal Kolluk + Dev Kemeri
    • PASİF – DEVASA TÜKETİM: Bir şampiyonun 700 birim yakınındayken 3 saniyeliğine yoğunlaşarak güçlü bir saldırı yaparsınız. Bu saldırı 125 + azami canınızın %6’sına eşdeğer miktarda ilave fiziksel hasar verir ve bu miktarın %10’unu size kalıcı azami can olarak kazandırır (hedef başına 30 saniye bekleme süresi).
    • İHTİŞAMLI PASİF: Diğer tüm efsanevi eşyalara %1 İlave Can ve %6 Boyut Artışı sağlar.
  • Leviathan (Çelikyürek’in Ornn tarafından güçlendirilmiş hali.)
    • CAN: 1050
    • CAN YENİLENMESİ: %300
    • YETENEK HIZI: 25
    • PASİF – DEVASA TÜKETİM: Pasifi temel haliyle aynı.
  • Buzdoğan Eldiven
    • ALTIN BEDELİ: 2800 ⇒ 3000
    • CAN: 450 ⇒ 400
    • ZIRH: 25 ⇒ 50
    • BÜYÜ DİRENCİ: 25 ⇒ 0
    • YETENEK HIZI: 20 (değişmedi)
    • TARİF: Bami’nin Alevi + Büyüsavar Pelerin + Dokuma Zırh ⇒ Pırıltı + Alazcevher + Zincir Yelek
    • PASİF – BÜYÜLÜKILIÇ: Bir yetenek kullandıktan sonraki saldırınız güçlenerek taban saldırı gücünüzün %100’üne eşdeğer miktarda fazladan fiziksel hasar verir ve 2,5 saniyeliğine bir buz alanı oluşturur. Alandan geçen rakipler %15 + %0,004 İlave Can oranında yavaşlar (bu etki menzilli şampiyonlar için yarıya düşer). Ana hedefiniz 2,5 saniyeliğine sakatlanarak %100 daha fazla yavaşlar ve size %10 daha az hasar verir (1,5 saniye bekleme süresi).
    • İHTİŞAMLI PASİF: Diğer tüm efsanevi eşyalara 50 Can, %5 Sıvışma ve %5 Yavaşlatma Direnci sağlar.
  • Donmuş Yumruk (Buzdoğan Eldiven’in Ornn tarafından güçlendirilmiş hali. )
    • CAN: 550
    • ZIRH: 70
    • YETENEK HIZI: 25
    • PASİF – BÜYÜLÜKILIÇ: Pasifi temel haliyle aynı.
  • Asırlık Sopa
    • ALTIN BEDELİ: 3200
    • YETENEK GÜCÜ: 60
    • CAN: 300
    • MANA: 400
    • TARİF: Antik Dönüştürücü + İnfilak Değneği + Kuvvet Kitabı
    • PASİF: Bu eşya her dakika 20 Can, 20 Mana ve 4 Yetenek Gücü kazanır. Bu etki 10 defaya kadar birikerek toplamda 200 Can, 200 Mana ve 40 Yetenek Gücü sağlar. Azami yüke ulaştığınızda bir seviye atlarsınız ve Antik Dönüşüm’ün tüm etkileri %50 artar. (Not: Seviyeniz 18’i aşamaz.)
    • ÖZEL PASİF – ANTİK DÖNÜŞÜM: Şampiyonlardan alınan azaltma etkilerinden önceki hasarın %8’i kadar mana, harcanan mananın %20’si kadar can yeniler. Kullanım başına en fazla 15 Canla sınırlıdır. Açıp kapatılabilen yetenekler saniyede en fazla 15 Can iyileştirebilir. Bu şekilde yenilenen her 250 Can ve Mana başına 2 saniye içinde azalarak kaybolacak şekilde %25 Hareket Hızı kazanırsınız.
    • İHTİŞAMLI PASİF: Diğer tüm efsanevi eşyalara 5 Yetenek Hızı sağlar.
  • Mutlak Ahenk (Asırlık Sopa’nın Ornn tarafından güçlendirilmiş hali.)
    • YETENEK GÜCÜ: 80
    • CAN: 450
    • MANA: 550
    • PASİF/ÖZEL PASİF – ANTİK DÖNÜŞÜM: Pasifleri temel haliyle aynı.
  • Antik Dönüştürücü
    • ALTIN BEDELİ: 1100
    • CAN: 225
    • MANA: 300
    • TARİF: Yakut Kristal + Safir Kristal
    • ÖZEL PASİF – ANTİK DÖNÜŞÜM: Şampiyonlardan alınan azaltma etkilerinden önceki hasarın %8’i kadar mana, harcanan mananın %20’si kadar can yeniler. Kullanım başına en fazla 15 Canla sınırlıdır. Açıp kapatılabilen yetenekler saniyede en fazla 15 Can iyileştirebilir.
  • Cehennem Maskesi
    • ALTIN BEDELİ: 2700 ⇒ 3000
    • CAN: 450 ⇒ 500
    • MANA: 0 ⇒ 300
    • BÜYÜ DİRENCİ: 35 ⇒ 40
    • YETENEK HIZI: 10 (değişmedi)
    • TARİF: Alazcevher + Hayalet Pelerini ⇒ Antik Dönüştürücü + Hayalet Pelerini
    • YENİ – PASİF – ANTİK DÖNÜŞÜM: Şampiyonlardan alınan azaltma etkilerinden önceki hasarın %8’i kadar mana, harcanan mananın %20’si kadar can yeniler. Kullanım başına en fazla 15 Canla sınırlıdır. Açıp kapatılabilen yetenekler saniyede en fazla 15 Can iyileştirebilir.
    • PASİF – TUZ BUZ ET: Yakınınızdaki rakip şampiyonları lanetler ve onların büyü direncini 5 (+%1,2 İlave Can) azaltırsınız (en fazla 25). Lanetlenen her rakip başına 9 Büyü Direnci kazanırsınız.
  • Randuin’in Alameti
    • ALTIN BEDELİ: 2700 ⇒ 3000
    • CAN: 250 ⇒ 400
    • ZIRH: 90 ⇒ 60
    • YETENEK HIZI: 10 ⇒ 0
    • TARİF: Başgardiyanın Zırhı + Dokuma Zırh + Yakut Kristal ⇒ Başgardiyanın Zırhı + Dev Kemeri
    • YENİ – AKTİF – BOYUN EĞDİR: Yakınınızdaki rakipleri 2 saniyeliğine %55 yavaşlatır (60 saniye bekleme süresi).
    • YENİ – PASİF – KRİTİK VURUŞ DİRENCİ: Kritik vuruşlardan %20 daha az hasar alırsınız.
    • PASİF – KAYA GİBİ: Saldırılardan aldığınız hasarı 5 (+ %0,35 Azami Can) azaltır. Azaltma etkisi saldırı hasarının %40’ıyla sınırlıdır.
  • Günateşi Kalkanı
    • EŞYA AŞAMASI: İhtişamlı ⇒ Efsanevi
    • ALTIN BEDELİ: 3200 ⇒ 2800
    • CAN: 450 ⇒ 400
    • ZIRH: 35 ⇒ 50
    • BÜYÜ DİRENCİ: 35 ⇒ 0
    • YETENEK HIZI: 20 ⇒ 0
    • TARİF: Bami’nin Alevi + Ordu Kalkanı ⇒ Bami’nin Alevi + Zincir Yelek
    • KALDIRILDI – ÖZEL PASİF – ALEVLİ DOKUNUŞ: Alevli Dokunuş kaldırıldı.
    • PASİF – ALEV KUSAN: Alev Kusan artık canavarlara %150 daha fazla hasar vermiyor.
  • Turbo Kimyasal Tankı
    • EŞYA AŞAMASI: İhtişamlı ⇒ Efsanevi
    • ALTIN BEDELİ: 3200 ⇒ 2800
    • CAN: 450 ⇒ 500
    • BÜYÜ DİRENCİ: 25 ⇒ 50
    • ZIRH: 25 ⇒ 0
    • YETENEK HIZI: 20 ⇒ 10
    • TARİF: Bami’nin Alevi + Dokuma Zırh + Büyüsavar Pelerin ⇒ Alazcevher + Negatron Pelerini + Yakut Kristal
    • KALDIRILDI – PASİF – YAKIT İKMALİ: Yakıt İkmali pasifi kaldırıldı.
  • Ordu Kalkanı
    • ALTIN BEDELİ: 1400 ⇒ 1200
  • Vahşi Hydra
    • SALDIRI GÜCÜ: 70 ⇒ 65
    • ÖZEL PASİF – BİÇ: Mesafeye bağlı olarak toplam SG’nin %60-12’sine eşdeğer miktarda hasar verir ⇒ Yakındaki tüm rakiplere yakın dövüşçü şampiyonların toplam SG’nin %60’ına, menzilli şampiyonların toplam SG’nin %30’una eşdeğer miktarda hasar verir
    • YENİ – ÖZEL PASİF – ETÇİL: Biçilen minyon başına 0,6 SG ve %0,1 Mutlak Sömürü kazandırır. Bu miktar katledilen şampiyonlar, kesilen büyük/destansı canavarlar ve kuşatma minyonları için iki katına çıkar. En fazla 24 SG ve %4 Mutlak Sömürü kazandırabilir. Katledilme halinde yüklerin yarısı kaybedilir.
  • Tiamat
    • ÖZEL PASİF – BİÇ: Mesafeye bağlı olarak toplam SG’nin %60-12’sine eşdeğer miktarda hasar verir ⇒ Yakındaki tüm rakiplere yakın dövüşçü şampiyonlar için toplam SG’nin %50’sine, menzilli şampiyonlar için toplam SG’nin %25’ine eşdeğer miktarda hasar verir
  • Shojin’in Mızrağı
    • ALTIN BEDELİ: 3400
    • SALDIRI GÜCÜ: 65
    • CAN: 300
    • YETENEK HIZI: 20
    • ÖZEL PASİF – EJDERHA GÜCÜ: Ulti haricindeki yetenekler 8 (+%8 Temel SG) Yetenek Hızı (yakın dövüşçü şampiyonlar için) | 6 (+%6 Temel SG) Yetenek Hızı (menzilli şampiyonlar için) kazanır. Bu miktar hareketsiz bırakma etkilerine sahip yetenekler için azalarak 4 (+%4 Temel SG) Yetenek Hızı (yakın dövüşçü şampiyonlar için) | 3 (+%3 Temel SG) Yetenek Hızı (menzilli şampiyonlar için) olur.
    • ÖZEL PASİF – ZARURET: Eksik canınıza bağlı olarak %15 Hareket Hızı (yakın dövüşçü şampiyonlar için) | %10 Hareket Hızı (menzilli şampiyonlar için) kazanırsınız. Canınız %33’ün altına düştüğünde azami miktarına ulaşır.
    • TARİF: TEK Kılıcı + Alazcevher + Caulfield’ın Savaş Çekici

Şampiyonlar

  • Cho’Gath
    • R – Ziyafet

      • ŞAMPİYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERE YÖNELİK HASAR: 1000 (+%50 YG) (+%10 İlave Can) ⇒ 1200 (+%50 YG) (+%10 İlave Can)
  • Lillia
    • Taban nitelikler

      • SALDIRILAR: Menzilli ⇒ Yakın dövüş
      • TABAN CAN: 625 ⇒ 605
      • CAN BÜYÜME ORANI: 104 ⇒ 105
    • Pasif – Düş Dalı

      • ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME: Seviyeye bağlı olarak 10,5-124,5 (+%18 YG) (sabit artar) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 6-120 (+%18 YG) (artık nitelik büyüme çarpanını kullanıyor)
  • Nunu ve Willump
    • Q – Tüket

      • ŞAMPİYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERE YÖNELİK GERÇEK HASAR: 340/500/660/820/980 ⇒ 400/600/800/100/1200
  • Rakan
    • Taban nitelikler

      • SALDIRILAR: Menzilli ⇒ Yakın dövüş

İlginizi Çekebilir:

Kedicik, 2022 Dünya Şampiyonası’nda yüzde 100 kazanma oranına sahipti ve 68 kez yasaklandı

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


LoL