Connect with us

Espor

League of Legends 12.6 yama notları yayınlandı

Yeni League of Legends güncellemesi oyuncular ile buluştu.

League of Legends 12.6 yama notları yayınlandı

League of Legends 12.6 güncellemesi oyuncular ile 29 Mart Salı günü buluştu. Illaoi, Nidalee ve Rengar gibi şampiyonlarda köklü değişiklikler yapılan League of Legends 12.6 yama notları detaylarına hızlıca göz atalım.

League of Legends 12.6 yama notları

Şampiyonlar

  • Azir
    • Taban Nitelikler
      • Can Büyüme Oranı: 92 ⇒ 105
      • 18. Seviyede Can: 2116 ⇒ 2337
  • Darius
    • R – Noxus Giyotini
      • Asgari Gerçek Hasar: 100/200/300 (+%75 İlave SG) ⇒ 125/250/375 (+%75 İlave SG)
  • Hecarim
    • Q – Galeyan
      • Taban Hasar: 60/97/134/171/208 (+%85 İlave SG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%85 İlave SG)
    • E – Yıkıcı Saldırı
      • Asgari Toplam Hasar: 30/50/70/90/110 (+%55 İlave SG) ⇒ 30/45/60/75/90 (+%55 İlave SG)
      • Azami Toplam Hasar: 60/100/140/180/220 (+%110 İlave SG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%110 İlave SG)
  • Illaoi
    • R – İlahi Ders
      • Çık Karşıma:  R – İlahi Ders yeteneği kullanıldığında Illaoi artık imlece doğru bakıyor ve böylece dokunaçlar daha avantajlı yerlerde ortaya çıkıyor.
    • Giderilen Hatalar
      • Illaoi bir Kabuk’a W – Sille Tokat yeteneğiyle güçlendirilmiş bir saldırı yaptığında yakınındaki etkin olmayan dokunaçlar artık etkinleşir etkinleşmez hedefine saldırıyor (aradaki kısa gecikme kaldırıldı).
      • W – Sille Tokat ve R – İlahi Ders yetenekleri için sıraya koyma özelliği eklendi. Yani artık onları kullanırken diğer yeteneklerinizi sıraya koyabiliyorsunuz.
      • W – Sille Tokat yeteneğinin göstergeleri düzeltildi ve artık güçlendirilmiş normal saldırıları için doğru menzili gösteriyor.
      • Dokunaçlar artık Sihirdar Vadisi’nde takımların üs geçitlerinde ortaya çıkamıyor.
      • Süresi dolan veya yok edilen Kabuklar artık Illaoi’nin minyon skorunu etkilemiyor.
      • Q – Dokunaç Darbesi ve E – Ruh Sınavı yetenekleri artık Savaş Sisi’nin içinden kullanıldığında yakındaki rakipler tarafından görülebiliyor.
  • Jax
    • Taban Nitelikler
      • Taban Can: 593 ⇒ 615
    • W – Güçlendir
      • Büyü Hasarı: 40/75/110/145/180 (+%60 YG) ⇒ 50/85/120/155/190 (+%60 YG)
  • Nidalee
    • İnsan Hali
      • W – Vahşi Pusu
        • Mana Bedeli: 40/45/50/55/60 ⇒ 30/35/40/45/50
      • E – İlkel Güdü
        • Mana Bedeli: 50/60/70/89/90 ⇒ 50/55/60/65/70
        • Kullanım Menzili: 600 ⇒ 900 (artık W – Vahşi Pusu yeteneğinin menziliyle aynı)
    • Puma Hali
      • W – Atıl
        • Alan Etkili Hasar Menzili: 225 ⇒ 250
  • Rengar
    • Pasif – Görünmez Yırtıcı
      • Gel Pisi Pisi: Rengar’ın bir sonraki atlayışı yalnızca 0 Vahşet yüküne sahipseniz 1 Vahşet yükü kazandırır ⇒ Rengar’ın bir sonraki atlayışı tüm Vahşet yüklerini kaybetmişseniz 1 Vahşet yükü kazandırır (bir sonraki atlayışından önce ne kadar Vahşet yükü kazandığına bakılmaz)
      • Miyavrika Atlayışlar: Rengar artık 0,3-0,45 saniyelik bir sayacı beklemek yerine çalıda veya kamuflaj etkisinin altında (ya da Senna’nın E – Kara Sis’in Laneti yeteneğinin kamuflaj etkisi altında) 0,35 saniye geçirdikten sonra tutarlı bir şekilde atlayabiliyor (atlayış menzili çeşitliliği telafi etmesi için biraz arttırıldı).
      • Vahşi Pisi: Rengar artık kaç Vahşet yüküne sahip olduğunu gösteren bir kaynak çubuğuna sahip (atlayışlarla üretilen yükler farklı renkle gösterildiği için bir sonraki atlayışınızda Vahşet yükü kazanıp kazanmayacağını anlayabilirsiniz).
      • Tüm Vahşet Yüklerinin Kaybolma Süresi: Çatışma dışında 8 saniye ⇒ Çatışma dışında 10 saniye
      • Kemikdiş Kolye’nin Alt Etme Süresi: Bir rakip şampiyona hasar verdikten sonraki 1,5 saniye içinde ⇒ Bir rakip şampiyona hasar verdikten sonraki 3 saniye içinde.
    • Q – Yabani
      • Yaban Saldırılar: Rengar’ın Q ile güçlendirilmiş normal saldırıları artık her zaman kritik vuruş yapıyor. Normal kritik vuruş hasarı yerine her %1 Kritik Vuruş İhtimali, bu güçlendirilmiş saldırıların hasarını %0,66 arttırıyor (Ebedi Kılıç’ın Kusursuzluk pasifiyle %0,99).
      • Tırmalama Tahtası: Q – Yabani yeteneğinin etkileri artık kulelere yönelik normal saldırılara da uygulanıyor.
      • Kedi Otu Değil o: Q – Yabani yeteneğinin etkileri artık bitkilere yönelik normal saldırılara uygulanmıyor.
    • E – Bola Atışı
      • Seri Atış: Rengar artık E – Bola Atışı yeteneğini atlayış sırasında anında kullanabiliyor (kullanım süresi yok).
      • CE EEE!: Artık isabet alan ilk rakibin etrafındaki 150 birimlik alanda 2 saniyeliğine Gerçek Görüş ve normal görüş sağlıyor.
    • R – Av Heyecanı
      • Avcı İçgüdüsü: Artık yalnızca Gerçek Görüş değil en yakındaki rakibin etrafındaki 100 birimlik alanda normal görüş de sağlıyor.
  • Tryndamere
    • E – Biçerdöner
      • Kritik Vuruş Başına Bekleme Süresinde Azalma: 1 saniye (şampiyonlara yönelik kritik vuruşlarda 2 saniye) ⇒ 0,75 saniye (şampiyonlara yönelik kritik vuruşlarda 1,5 saniye)
    • R – Ölümsüz Hiddet
      • Bekleme Süresi: 110/100/90 saniye ⇒ 130/110/90 saniye

Eşyalar

  • Ölümsüz Kalkanyay
    • Can Çalma: %10 ⇒ %8 (Ornn’un şaheser eşyası Kan Koruması için %12 ⇒ %10)
    • Kalkan Miktarı: 1-18. seviyelerde 275-650 ⇒ 1-18. seviyelerde 275-700 (aynısı Kan Koruması için de geçerli)
    • İhtişamlı Pasif: Diğer efsanevi eşyaların her birine 5 İlave SG ve 50 İlave Can kazandırır ⇒ Diğer efsanevi eşyaların her birine 5 İlave SG ve 70 Can kazandırır (aynısı Kan Koruması için de geçerli)
  • Mahvolmuş Kralın Kılıcı
    • Can Çalma: %10 ⇒ %8
  • Vampiri Asa
    • Can Çalma: %10 ⇒ %8

Rünler

  • Açgözlü Avcı – Kaldırıldı
  • Hazine Avcısı – Yeni
    • Sadece Nakit: Bir Kelle Avcısı yükü aldığınızda 70 Altın kazanırsınız. Bu ödül her bir Kelle Avcısı yükü başına 20 Altın artar.
  • Ayağı Çabuk
    • Tamamen Enerji Dolu Saldırıların Sağladığı İyileşme: 1-18. seviyelerde 10-100 (+%40 İlave SG) (+%30 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 10-100 (+%30 İlave SG) (+%20 YG)
  • Efsane: Kan
    • Efsane Yükü Başına Can Çalma: %0,6 (en fazla 15 yükteyken %9) ⇒ %0,4 (en fazla 15 yükteyken %6)
    • Daha Fazla Kan: Azami Efsane yüküne ulaşıldığınızda 100 Azami Can kazandırır.

İhtişamlı İçerik Yenilemesi

İhtişamlı İçerik Yenilemesi’nin 1. aşaması başladı!

Freljord Clash Turnuvası

  • Freljord Kupası’nın ikinci hafta sonunun takım kurma aşaması 28 Mart’ta başlayacak ve turnuvalar 2-3 Nisan’da gerçekleşecek.

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • Giderilen Janna – W Hatası (Zayıflatma): Janna’nın W – Meltem yeteneğinin menzilinin kenardan kenara olmasına yol açan hata giderildi. Yetenek artık merkezden merkeze kullanılıyor ve menzil göstergesi de düzeltildi (Not: Bu sorun Janna’nın 12.5’teki kazanma oranlarını epey etkiledi dolayısıyla düzeltmeyi bir nevi zayıflatma olarak görebilirsiniz).
  • Tahm Kench’in R – Ham Yap yeteneğiyle yuttuğu takım arkadaşı Senna’nın E – Kara Sis’in Laneti bölgesinin içinde olması halinde her iki şampiyonun da rakibin görüş alanından çıkmasına yol açan hata giderildi.
  • Lux’ın hasar vermeyen veya kitle kontrolü uygulamayan E – Işık Patlaması atışının deşip geçtiği tüm rakiplerin büyü kalkanlarını tetiklemesine yol açan hata giderildi.
  • Bir totemin üstüne yerleştirilen totemin dans etmeye rasgele hareket etmeye başlamasına yol açan hata giderildi.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

  • Kostümler
    • Öncü Savaş Tavşanı Riven
    • Savaş Tavşanı Miss Fortune
    • Savaş Yarasası Vayne ve Savaş Kurdu Sylas
    • Savaş Kedisi Jinx
    • Prestij Savaş Kedisi Jinx
    • Kül Şövalyesi Pyke
  • Renkler
    • Öncü Savaş Tavşanı Riven
    • Savaş Tavşanı Miss Fortune
    • Savaş Yarasası Vayne
    • Savaş Kurdu Sylas
    • Savaş Kedisi Jinx
    • Kül Şövalyesi Pyke (Közuyanık)

League of Legends 12.6 yama notları hakkında sizler ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer yüzbinlerce okuyucu ile paylaşmayı unutmayın.


İlginizi Çekebilir:

Şampiyonluk Ligi 2022 Kış Mevsimi Finali detayları belli oldu!

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor