Connect with us

Espor

League of Legends 14.10 Yama Notları yayınlandı

League of Legends 14.10 Yama Notları yayınlandı

Yeni League of Legends yama notları oyuncular ile 14 Mayıs Salı günü paylaşıldı. Oldukça detaylı olan League of Legends 14.10 Yama Notları kapsamında şampiyonlardan K’sante ve Viego güçlenirken, Corki ve Skarner düzenlendi.

Yama notlarının geri kalanında ise oynanış sistemlerine odaklanılmış durumda. Şimdi hızlıca League of Legends 14.10 Yama Notları detaylarına göz atalım.

League of Legends 14.10 Yama Notları

Oyuncu Profili Güncellemesi

“İstemcideki gezinme seçeneklerini tek bir yere toplamak için oyuncu profillerini sosyal panele taşıyoruz (Üst kısımda daha çok yere ihtiyacımız vardı.). Oyundaki kimliğinizi özelleştirmek için profilinize gidip sancağınıza tıklamaya devam edebilirsiniz!”

Legends of Runeterra, LoL’e geliyor!

“LoL İstemcisi üzerinden ödüllü kart oyunu Legends of Runeterra’ya artık kolayca ulaşabilirsiniz! Düğmeyi istemcinin ana gezinti sekmesinde TFT’nin hemen yanında bulabilirsiniz. Bu sayede Riot İstemcisi’nde LoR oynayabilir veya oyunu indirebilirsiniz. Legends of Runeterra ayrıca hem Android hem de iOS cihazlarındaki mağazalarda da yayında. Göz atmayı unutmayın!

En sevdiğiniz şampiyonları güçlendirin ve tek oyunculu bir maceraya atılın. Runeterra evreninin en derin hikâyelerini içeren, hem öğrenmesi hem bırakması kolay olan bu tek oyunculu stratejik kart oyununda koleksiyonunuzu genişletin.”

Şampiyon Ustalığı Güncellemesi

“Yeni ve gelişmiş şampiyon ustalığı sistemi bu yamada LoL’e geliyor! LoL’ün temelinde şampiyonlar yer alıyor ve herkesin sevdiği bir şampiyon var. Şampiyon ustalığı sistemi de bu tutkunun oyunda yansıtılabilmesini sağlıyor. Ayrıca bu sistem, özellikle dereceli oynamayan oyuncular için gelişen becerilerini ifade etmenin bir yolu.

Sistemin oyunculara vaat ettiklerini sunabilmesi için şampiyon ustalığını güncelliyoruz. Mesela 7. ustalık seviyesine ulaştığınızda aslında o şampiyonda ustalaşmayı bırakmıyorsunuz. Bu güncellemenin hedeflerinden biri de sistemin bunu yansıtmasıydı. Fakat dahası da var! Bu güncellemeyle eklediğimiz diğer yenilikler de şu şekilde:”

  • Sınırsız Şampiyon Ustalığı Seviyeleri
  • Mevsim Başına Ustalık İlerlemesi ve Ödülleri
  • Mevsim Başına Şampiyon Setleri ve Ödülleri
  • 10. Seviye Ustalığa Özel Açılabilir Şampiyon Unvanları

Dereceli

“14.10 Yaması’nın çıkışından hemen sonra 2024 Sezonu’nun 2. mevsimi 15 Mayıs’ın öğlen saatlerinde başlayacak.

Tıpkı önceki mevsimlerdeki gibi mevsim geçişiyle beraber hesap aktarımı hizmeti mevsim bitmeden devre dışı bırakılacak ve ödüller verildiğinde yeniden etkinleştirilecek.

Mevsim başlamadan önce birkaç saatliğine dereceli sıra devre dışı bırakılacak ve yamanın yüklenmesi tamamlandığında yeniden etkinleştirilecek.

/geliştir: 2. Mevsim Dereceli Güncellemesi yazımızda 2. mevsim dereceli güncellemelerine dair daha ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. En önemli değişiklikler kısaca şu şekilde:

  • Oyuncular yerleştirme oyunlarını tamamladıktan sonra Elmas III’e kadar yerleştirilebilecek. Eskiden en fazla Zümrüt I’e kadar yerleştiriliyorlardı.
  • Kümeler arası düşme koruması (örn. Gümüş II’den Gümüş III’e) kaldırılıyor. Oyuncular kümeler arasında akıcı olarak geçiş yapacak.
  • Aşama düşmek oyuncuyu küme düştüğü andaki derecesine kıyasla MMR’ına bağlı olarak 25, 50 veya 75 LP’ye yerleştirecek.
  • Ustalık Aşaması’nda çiftli sıra, Çin ve Kore hariç çoğu sunucuda etkinleştirilecek. Üstatlık Aşaması’nda çiftli sıra hâlâ devre dışı olacak.

Zirve aşamalarındaki MMR’a bağlı çiftli sıra kısıtlamasının devre dışı bırakılacağını hatırlatalım:

  • Önceki mevsimler ve yıllarda olduğu gibi yeni dereceli mevsiminin ilk iki haftasında (yani 14.10 Yaması boyunca) zirve aşamalarındaki MMR’a bağlı çiftli sıra kısıtlaması geçici olarak devre dışı bırakılacak. Sahip olduğunuz görünür dereceler için olan çiftli sıra kısıtlaması yukarıda bahsedilen güncel çiftli sıra kuralına uygun olarak etkin olmaya devam edecek.
  • Zirve aşamalarındaki MMR’a bağlı çiftli sıra kısıtlaması 14.11 Yaması’nda geri gelecek.
  • 2024 Sezonu 1. mevsiminin ödülleri yeni sezon başladıktan kısa bir süre sonra dağıtılmaya başlanacak ve 14.11 Yaması’nda bütün ödüller dağıtılmış olacak.”

Sistem Değişiklikleri

“Farklı roller arasındaki dayanıklılık eşitsizliğini kapatma amacıyla bu yama kazanılan altın ve deneyim miktarına düzenleme yapıyoruz. Alt koridor şampiyonları ve ormancılar, oyunun orta safhalarında genellikle tekli koridor şampiyonlarının 1 ila 2 seviye gerisinde kalıyor ve ancak ileri safhalarda şampiyon katletme deneyimi ile onlara yetişebiliyor. İkili koridorlardan kazanılan deneyimi ve erken safhalarda canavarlardan kazanılan deneyimi düzenleyerek bu rollerin oyunun orta safhalarındaki seviyelerini arttırıyoruz. Fakat alt koridor şampiyonları ve ormancılar ileri safhalarda diğer rollerden daha fazla skor katkısında bulunuyor. Bu nedenle tekli koridor şampiyonlarının önüne geçmemeleri için ileri safhada asistlerden kazanılan deneyimi azaltıyoruz.

Ayrıca altın kazançlarına da bazı değişiklikler yapacağız. Az önce de bahsettiğimiz üzere ormancılar ve alt koridor şampiyonları genelde ileri safhalarda şampiyonlarla çatışarak öne geçme eğiliminde. Kendilerine savaşlarda yardımcı olacak daha fazla deneyim verdiğimiz için altın gelir kaynaklarını biraz kısıyoruz, bunu da oyuncularla savaşarak edinilen altını azaltarak yapıyoruz.”

Deneyim

  • İkili Koridor Deneyimi: %116 ⇒ %124
  • Orman Canavarlarından Kazanılan Deneyim: 1-9. seviyelerde %100/100/102,5/107,5/120/120/130/130/145 ⇒ 1-8. seviyelerde %100/100/125/130/135/140/145/150
  • Yampiri Yengeç’ten Kazanılan Deneyim: Önce %100/105/110/115/120/125/130/135/140, sonrasında seviye başına +%10 ⇒1-8. seviyelerde %100/100/125/130/135/140/145/150
  • Paylaşılan Şampiyon Katletme Deneyimi: 1-6. seviyelerde %66,6, 7-8. seviyelerde %82, 9 ve üzeri seviyelerde %100 ⇒ 1-6. seviyelerde %66,6, 7 ve üzeri seviyelerde %82, 9 ve üzeri seviyelerde %90.

Altın

  • 2 ve Üzeri Seriye Bağlama Altını: 450/600/700/800/900/1000 ⇒ 400/500/600/700/800/900/1000
  • Minyon Skoru Ödülü: Fazladan 300 MS altını için 50 Altın ve her 200 için ilave 50 Altın ⇒ Fazladan 300 MS altını için 50 Altın ve her 250 için ilave 50 Altın
  • 1 Ve Üzeri Katledilme Serilerinden Verilen Altın: 274/220/176/140/112/100 ⇒ 267/201/151/113/100

Şampiyonlar

Corki

  • Taban nitelikler
    • TABAN CAN: 610 ⇒ 640
    • CAN BÜYÜME ORANI: 103 ⇒ 100
    • TABAN ZIRH: 28 ⇒ 30
    • ZIRH BÜYÜME ORANI: 4,7 ⇒ 4,5
    • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 61 ⇒ 55
    • SALDIRI HIZI: 0,638 ⇒ 0,644
    • MANA YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,55 ⇒ 0,7
    • HEDEF ALMA MENZİLİ: 500 ⇒ 550 (Corki’nin hedeflerin yanından geçip saldırı yaparken onları hedef aldığı menzil.)
    • Corki’nin normal saldırılarının saldırı animasyonuyla daha uyumlu bir karede gerçekleşmesi için normal saldırılarının zamanlamasını değiştirdik. Normal saldırıları artık biraz daha hızlı gerçekleşecek.
  • Pasif – Hextech Mühimmatı
    • HASAR: %20 Fiziksel Hasar ve %80 Büyü Hasarı ⇒ %100 Fiziksel Hasar ve %15 Gerçek Hasar
    • PAKET: Kaldırıldı.
  • Q – Fosfor Bombası
    • HASAR: 75/120/165/210/255 (+%70% İlave SG) (+%50 YG) ⇒ 70/110/150/290/230 (+%120 İlave SG) (+%70 YG)
    • BEKLEME SÜRESİ: 8 saniye ⇒ 9/8,5/8/7,5/7 saniye
    • MANA BEDELİ: 60/70/80/90/100 ⇒ 60/65/70/75/80
    • ATIŞ HIZI: 1000 ⇒ 1100
    • Animasyonun daha uygun bir anında oynatılması için saldırı animasyonunun zamanlamasını değiştirdik. 0,25 saniyelik kullanım süresi değişmedi.
  • W – Valkyrie
    • MANA BEDELİ: 80 ⇒ 80/85/90/95/100
    • Artık bütün hasar tetiklenmeleri daha tutarlı. Hedefiniz yeteneğin süresi boyunca alanda kalırsa bu aşağı yukarı %10 daha fazla hasara denk geliyor.
    • Zamanla verilen hasar, yeteneğin alanından çıkıldıktan sonra 1 saniye daha devam ediyor.
    • Hedef, Valkyrie’nin hasar alanıyla beraber koştuğunda artık azami hasardan fazlasını almıyor.
    • Parçacık efektleri hasar alanıyla uygun olarak büyütüldü.
    • Hasar parçacıkları artık arka arkaya daha az tekrar ediyor.
  • E – Makineli Tüfek
    • HASAR TÜRÜ: %50 Büyü Hasarı ve %50 Fiziksel Hasar ⇒ %100 Fiziksel Hasar
    • HASAR: 120/170/230/280/320 (+%250 İlave SG) ⇒ 100/150/200/250/300 (+%200 İlave SG)
    • BEKLEME SÜRESİ: 16 saniye ⇒ 12 saniye
    • ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ AZALTMA MİKTARI: 8/11/14/17/20 ⇒ 12/15/18/21/24
    • AZAMİ DİRENÇ AZALTMA İÇİN GEREKEN SÜRE: 8 isabet (2 saniye) ⇒ 4 isabet (1 saniye)
    • MANA BEDELİ: 50 ⇒ 50/55/60/65/70
  • R – Füze Salvosu
    • HASAR: 80/115/150 (+%25/50/75 SG) (+%12 YG) ⇒ 80/180/280 (+%70 SG) (YG oranı kaldırıldı.)
    • MANA: 20 ⇒ 35
    • AZAMİ CEPHANE: 7 ⇒ 4
    • YENİLENME SÜRESİ: 12/11/10 ⇒ 20
    • YENİ – Rakip şampiyonlara karşı yapılan normal saldırılar Füze Salvosu’nun yenilenme süresini kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak 2 ila 4 saniye azaltır.
    • YENİ – Yeteneğe ilk kez seviye atlatmak artık 2 cephane kazandırıyor.

Cho’Gath

  • E – Cani Dikenler
    • CANAVARLARA YÖNELİK HASAR SINIRI: 80/100/120/140/160 ⇒ 200
    • MİNYONLARA YÖNELİK HASAR SINIRI: 80/100/120/140/160 ⇒ Kaldırıldı

K’Sante

  • Taban nitelikler
    • CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,85 ⇒ 1
    • CAN BÜYÜME ORANI: 115 ⇒ 120
  • E – Koşar Adım
    • TABAN KALKAN: 50/90/130/170/210 (+%10 İlave Can) ⇒ 50/100/150/200/250 (+%10 İlave Can)

Sett

  • E – Surat Dağıtan
    • [YENİ] Artık canavarlara yönelik 100 sabit hasar çarpanı var.

Skarner

  • Q – Tektonik Zemin / Toprağın Başkaldırısı
    • HASAR: 10/20/30/40/50 (+%60 İlave SG) (+%5 İlave Can) ⇒ 10/20/30/40/50 (+%60 İlave SG) (+%4 İlave Can)
    • MANA BEDELİ 30/35/40/45/50 ⇒ 30
    • YAPILARA YÖNELİK HASARI: %50 ⇒ %100
    • CANAVARLARA YÖNELİK AZAMİ CAN YÜZDESİ SINIRI: 150/225/300/375/450 ⇒ 150/200/250/300/350
  • E – Ixtal Hücumu
    • HASAR 30/60/90/120/150 (+ Skarner’ın azami canının %10’u) ⇒ 30/60/90/120/150 (+ Skarner’ın azami canının %8’i)
  • R – Mıhla
    • KULLANIM SÜRESİ: 0,75 saniye ⇒ 0,65 saniye
    • Skarner artık Mıhla’yı kullanmaya hazırlanırken durdurulamaz değil.
    • Skarner artık Mıhla’yı kullanmaya hazırlanırken diğer yeteneklerini sıraya sokabiliyor. Q ve E yetenekleri bir rakip şampiyonu mıhlarken hâlâ kullanılamıyor.
    • Mıhla esnasında Tuttur/Fırla’nın kullanılabilmesine yol açan hata giderildi.

Tryndamere

  • Pasif – Savaş Gazabı
    • ÖFKEDEN ELDE EDİLEN KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: Öfkeye bağlı olarak %0-40 ⇒ Öfkeye bağlı olarak %0-50

Viego

  • Q – Mahvolmuş Kralın Kılıcı
    • MİNYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME: 10% ⇒ 50%

Yasuo

  • Pasif – Avarenin Yolu
    • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ ÇARPANI: 2,5 ⇒ 2
    • FAZLALIK KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ KARŞILIĞINDA İLAVE SG: %40 ⇒ %50

Yone

  • Pasif – Avcının Yolu
    • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ ÇARPANI: 2,5 ⇒ 2
    • FAZLALIK KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ KARŞILIĞINDA İLAVE SG: %40 ⇒ %50

Eşyalar

Musibet İksiri

  • [KALDIRILDI] Oyundan kaldırıldı.

Efsuncu Eşyaları

Şafağın Özü

  • TARİF: 2 Bandle Camı Ayna (toplam 2700 Altın) ⇒ İnfilak Değneği + 2 Yasak İdol (toplam 2700 Altın)
  • [YENİ] İYİLEŞTİRME VE KALKAN GÜCÜ: %16
  • YETENEK GÜCÜ: 40 ⇒ 60
  • TABAN MANA YENİLENMESİ: %150 ⇒ %100
  • İLK IŞIK: Her %100 Taban Mana Yenilenmesi başına %3 İyileştirme ve Kalkan Gücü ve 5 Yetenek Gücü ⇒ Her %100 Taban Mana Yenilenmesi başına %2 İyileştirme ve Kalkan Gücü ve 10 Yetenek Gücü
  • [KALDIRILDI] SİHİRDAR BÜYÜSÜ HIZI: 18 ⇒ Kaldırıldı
  • [KALDIRILDI] YETENEK HIZI: 20 ⇒ Kaldırıldı

Helia’nın Yankıları

  • AZAMİ YÜK: 3 ⇒ 2
  • YÜK BAŞINA HASAR: 45 ⇒ 60
  • YÜK BAŞINA İYİLEŞTİRME: 40 ⇒ 75
  • Rakiplere hasar verip yine de büyü kalkanlarının kırılmasına yol açan hata giderildi. Artık büyü kalkanları bu hasarı olması gerektiği gibi engelliyor.

Shurelya’nın Savaş Şarkısı

  • HAREKET HIZI %8 ⇒ %5
  • YETENEK GÜCÜ: 55 ⇒ 50

Tank Eşyaları

Anathema’nın Zincirleri

  • [KALDIRILDI] Oyundan kaldırıldı.

Warmog’un Zırhı

  • CAN: 750 ⇒ 1000
  • 5 SANİYEDE BİR KAZANILAN CAN: %200 ⇒ %100

Son Kış

  • CAN: 400 ⇒ 550
  • HAŞMET: Azami mananın %8’i kadar ilave can ⇒ İlave mananın %15’i kadar ilave can

Yaklaşan Kış

  • TARİF: Tanrıça’nın Gözyaşı + Alazcevher + Yakut Kristal ⇒ Tanrıça’nın Gözyaşı + Alazcevher + Dev Kemeri
  • TOPLAM ALTIN BEDELİ: Değişmedi.
  • CAN: 400 ⇒ 550
  • HAŞMET: Azami mananın %8’i kadar ilave can ⇒ İlave mananın %15’i kadar ilave can

Bami’nin Alevi

  • TARİF: 2 Yakut Kristal ⇒ Yakut Kristal + Işık Partikülü
  • BEDEL: 1000 Altın ⇒ 900 Altın
  • CAN: 300 ⇒ 200
  • [YENİ] YETENEK HIZI: 5

Donuk Işıltı

  • CAN: 600 ⇒ 450
  • [YENİ] YETENEK HIZI: 10

Günateşi Kalkanı

  • CAN: 500 ⇒ 350
  • [YENİ] YETENEK HIZI: 10

Randuin’in Alameti

  • CAN: 400 ⇒ 350
  • ZIRH: 55 ⇒ 75
  • BOYUN EĞDİR BEKLEME SÜRESİ: 60 saniye ⇒ 90 saniye
  • BOYUN EĞDİR YAVAŞLATMASI: %55⇒ %70
  • [KALDIRILDI] Kaya Gibi: Kaldırıldı.

Sonsuz Çaresizlik

  • ÇİLE PASİFİ TETİKLENME SIKLIĞI: 7 saniye ⇒ 5 saniye

Cehennem Maskesi

  • BEDEL: 2400 Altın ⇒ 2300 Altın
  • BÜYÜ DİRENCİ: 60 ⇒ 50
  • TUZ BUZ ET: İlave cana bağlı olarak -8,6 ila -25 Büyü Direnci ⇒ -%20 Büyü Direnci
  • TUZ BUZ ET YARIÇAPI: 550 ⇒ 600
  • TUZ BUZ ET BÜYÜ DİRENCİ: Rakip başına 9 ⇒ Rakip başına 10
  • [YENİ] Artık Hiçlik Değneği ve Makber Çiçeği ile birlikte alınamıyor.

Şövalyenin Adağı

  • TARİF: Alazcevher + Zincir Yelek ⇒ Alazcevher + Zincir Yelek + Yenilenme Boncuğu
  • TOPLAM ALTIN BEDELİ: Değişmedi.
  • [YENİ] +%100 Taban Can Yenilenmesi
  • ZIRH: 45 ⇒ 40
  • YÖNLENDİRİLEN HASAR: %10, azami can %30’un altına indiğinde %20 ⇒ Her zaman %12
  • Yönlendirilen hasar artık eşya sahibinin zırh ve büyü direncinden etkilenebiliyor.

Zeke’nin Ahengi

  • TARİF: Alazcevher + Buzul Örtü ⇒ Alazcevher + Dokuma Zırh + Büyüsavar Pelerin
  • TOPLAM ALTIN BEDELİ: Değişmedi.
  • CAN: 200 ⇒ 300
  • ZIRH: 30 ⇒ 25
  • [YENİ] ZIRH: 25 Büyü Direnci
  • YETENEK HIZI: 20 ⇒ 10
  • KALDIRILDIMANA: 250 ⇒ Kaldırıldı

Büyücü Eşyaları

Banshee’nin Duvağı

  • TARİF: Aşırı Büyük Sopa + Yeşil Bariyer + 150 Altın ⇒ Aşırı Büyük Sopa + Yeşil Bariyer + 250 Altın
  • TOPLAM ALTIN BEDELİ: Değişmedi.

[YENİ] Siyahateş Meşalesi

  • TARİF Kayıp Cilt + Feleğin Külleri + 700 Altın (toplam 2800 Altın)
  • YETENEK GÜCÜ: 90
  • MANA: 600
  • YETENEK HIZI: 25
  • MELUN ALEV: Yeteneklerle hasar vermek rakipleri 3 saniyeliğine yakarak onlara her saniye 20 (+%2 YG) Büyü Hasarı verir. Canavarlara her saniye 20 İlave Hasar verir.
  • SİYAHATEŞ: Melun Alev etkisindeki şampiyon, destansı canavar ve büyük canavar başına %4 Yetenek Gücü kazandırır.

[YENİ] Feleğin Külleri

  • TARİF Kuvvet Kitabı + 500 Altın (toplam 900 Altın)
  • YETENEK GÜCÜ: 40
  • ALEVLER İÇİNDE: Yeteneklerle hasar vermek rakipleri 3 saniyeliğine yakarak onlara her saniye 7 Büyü Hasarı verir. Canavarlara her saniye 20 İlave Hasar verir.

Luden’in Emaneti

  • Artık yük sistemi olmayacak (Doldur etkisi kaldırıldı.). Artık 12 saniye bekleme süresi var ve her zaman 6 atışa ulaştığında devreye giriyor.
  • ATEŞLE TABAN HASARI: 45 (+%4 YG) ⇒ 60 (+%4 YG)
  • ANA HEDEFE TEKRARLANAN HASAR ORANI: %35 ⇒ %50

Liandry’nin Eziyeti

  • TARİF: Lanetli Maske + İnfilak Değneği + 850 Altın ⇒ Lanetli Maske + Feleğin Külleri + 800 Altın
  • TOPLAM ALTIN BEDELİ: Değişmedi.

Yeşil Bariyer

  • TARİF: Büyüsavar Pelerin + Kuvvet Kitabı + Kuvvet Kitabı + 450 Altın ⇒ Büyüsavar Pelerin + Kuvvet Kitabı + Kuvvet Kitabı + 350 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 1700 Altın ⇒ 1600 Altın

Dövüşçü Eşyaları

[YENİ] Savaş Beyinin Kanzırhı

  • TARİF: Tünelci + Tünelci + 1000 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 3300 Altın
  • SALDIRI GÜCÜ: 40
  • CAN: 500
  • TİRANLIK: İlave canının %2 kadarına eşdeğer miktarda saldırı gücü sağlar.
  • ÖÇ: Eksik canının yüzdesine bağlı olarak en fazla %10 Saldırı Gücü artışı sağlar (%30 Canın altındayken azami Öç ilavesi sağlar.).

Kara Balta

  • ZIRH AZALTMA: %5 ⇒ %6
  • AZAMİ ZIRH AZALTMA: %25 ⇒ %30

Çizmeler

Çelik Kaplamalı Çizme

  • TOPLAM BEDEL: 1100 Altın ⇒ 1000 Altın
  • ZIRH: 20 ⇒ 25
  • NORMAL SALDIRI HASAR AZALTMASI: %12 ⇒ %8

Gezgin Çizmesi

  • [KALDIRILDI] Oyundan kaldırıldı.

[YENİ] Simbiyotik Pabuçlar

  • TOPLAM BEDEL: 900 Altın
  • HAREKET HIZI: 35
  • Üsse dönüşünüz güçlenir.
  • 150,000 birim mesafe kat ettikten sonra Senkronize Ruhlar’a dönüşür.

[YENİ] Senkronize Ruhlar

  • HAREKET HIZI: 45
  • Üsse dönüşünüz güçlenir.
  • Çatışma dışındayken 45 Hareket Hızı kazandırır.

Nişancı Eşyaları

Kanasusamış

  • TARİF: TEK Kılıcı + Çeviklik Pelerini + Vampirî Asa + 600 Altın ⇒ TEK Kılıcı + Kazma + Vampirî Asa + 325 Altın
  • Toplam altın bedeli değişmedi.
  • SALDIRI GÜCÜ: 55 ⇒ 80
  • Artık %70 Canın üstündeyken ilave SG kazandırmıyor.
  • [YENİ – İrinkalkan: Can çalma etkisiyle elde ettiğin iyileştirmenin, azami canını aşan kısmını seviyeye bağlı olarak en fazla 50 ila 400 Kalkana dönüştürür.
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ Kaldırıldı

Tahsildar

  • TARİF: Dişli Kama + Kazma + Çeviklik Pelerini + 625 Altın ⇒ TEK Kılıcı + Dişli Kama + Çeviklik Pelerini + 300 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 3100 Altın ⇒ 3200 Altın
  • SALDIRI GÜCÜ: 55 ⇒ 60
  • ZIRH DEŞME: 16 ⇒ 15

Canbiçen

  • TARİF: Pırıltı + Caulfield’ın Savaş Çekici + Çeviklik Pelerini + 300 Altın ⇒ TEK Kılıcı + Caulfield’ın Savaş Çekici + Çeviklik Pelerini + 200 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 2900 Altın ⇒ 3200 Altın
  • Artık bir Büyülükılıç eşyası değil.
  • [YENİ] Normal saldırılar isabet halinde 15 (+%10 İlave SG) Mana iade eder.
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • YETENEK HIZI: 20 ⇒ 25
  • SALDIRI GÜCÜ: 60 ⇒ 65

Ölümsüz Kalkanyay

  • TARİF: Kazma + Çeviklik Pelerini + Vampirî Asa + 625 Altın ⇒ Kazma + Doruk Sadağı + 725 Altın
  • Toplam altın bedeli değişmedi.
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • SALDIRI GÜCÜ: 50 ⇒ 55
  • CAN ÇALMA: %12 ⇒ Kaldırıldı

Ebedi Kılıç

  • TOPLAM BEDEL: 3300 Altın ⇒ 3400 Altın
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • SALDIRI GÜCÜ: 65 ⇒ 80

Kircheis Parçacığı

  • [KALDIRILDI] Oyundan kaldırıldı.

Kraken Katili

  • TARİF: Doruk Sadağı + Nişancı Yayı + Çeviklik Pelerini + 400 Altın ⇒ Kuyruk Tüyü + Nişancı Yayı + Ocakbağlı Baltası + 200 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 3000 Altın ⇒ 3100 Altın
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ Kaldırıldı
  • [YENİ] HAREKET HIZI: %7
  • SALDIRI GÜCÜ: 40 ⇒ 50
  • SALDIRI HIZI: %35 ⇒ %40
  • DİZ ÇÖKTÜR: Her üçüncü normal saldırınız isabet halinde fazladan fiziksel hasar verir ve bu hasar aynı hedefe art arda saldırı isabet ettirdiğinizde artar ⇒ Her üçüncü normal saldırınız isabet halinde fazladan fiziksel hasar verir ve bu hasar düşük canlı hedeflere karşı artar.
  • Ornn Geliştirmesi
    • SALDIRI HIZI: %45 ⇒ %55

Dominik Efendi’nin Hürmetleri

  • ZIRH DELME: %35 ⇒ %40
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • SALDIRI GÜCÜ: 40 ⇒ 45
  • Artık hedefin azami can avantajına bağlı olarak fazladan hasar vermiyor.

Cıva Yatağan

  • TARİF: Cıvalı Kuşak + Çeviklik Pelerini + Kazma + 225 Altın ⇒ Cıvalı Kuşak + Kazma + Vampirî Asa + 225 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 3000 Altın ⇒ 3300 Altın
  • KALDIRILDIKRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ Kaldırıldı
  • [YENİ] CAN ÇALMA: %10

Fani Hatıratı

  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25

[YENİ] Navori Tezbıçağı (Navori Seribıçakları)

  • TARİF TEK Kılıcı + Caulfield’ın Savaş Çekici + Çeviklik Pelerini + 300 Altın ⇒ Hançer + Coşku + Hançer + 900 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 3300 Altın ⇒ 2600 Altın
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA %12 ⇒ %15
  • [YENİ] HAREKET HIZI: %7
  • [YENİ] SALDIRI HIZI: %40
  • KALDIRILDIYETENEK HIZI: 15 ⇒ Kaldırıldı
  • KALDIRILDISALDIRI GÜCÜ: 65 ⇒ Kaldırıldı

Doruk Sadağı

  • TARİF: Uzun Kılıç + Hançer + Uzun Kılıç + 300 Altın ⇒ Uzun Kılıç + Çeviklik Pelerini + 450 Altın
  • Toplam altın bedeli değişmedi.
  • [YENİ] %20 Kritik Vuruş İhtimali
  • [KALDIRILDI] Normal saldırılar isabet halinde minyonlara ve canavarlara 20 İlave Fiziksel Hasar verir.

Hayalet Dansçı

  • TARİF: Coşku + Kuyruk Tüyü + 800 Altın ⇒ Hançer + Coşku + Hançer + 900 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 2800 Altın ⇒ 2600 Altın
  • HAREKET HIZI: %10 ⇒ %12
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • [KALDIRILDI] SALDIRI GÜCÜ: 20 ⇒ Kaldırıldı
  • SALDIRI HIZI: %30 ⇒ %60

Bombardıman Topu

  • TARİF: Uzun Kılıç + Coşku + Kircheis Parçacığı + 850 Altın ⇒ Coşku + İzci Sapanı + 600 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 3000 Altın ⇒ 2600 Altın
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • [KALDIRILDI] SALDIRI GÜCÜ: 30 ⇒ Kaldırıldı
  • SALDIRI HIZI: %20 ⇒ %35

Runaan’ın Kasırgası

  • TARİF: Nişancı Yayı + Coşku + 1000 Altın ⇒ Coşku + İzci Sapanı + 600 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 2800 Altın ⇒ 2600 Altın
  • [KALDIRILDI] İSABET HALİNDE BÜYÜ HASARI: 30 ⇒ Kaldırıldı
  • OKLARIN SALDIRI GÜCÜ HASARI ORANI: %40 ⇒ %55
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25

Statikk Hançer

  • TARİF: Doruk Sadağı + Çeviklik Pelerini + Kircheis Parçacığı + 300 Altın ⇒ İzci Sapanı + Ocakbağlı Baltası + 700 Altın
  • Toplam altın bedeli değişmedi.
  • [KALDIRILDI] KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ Kaldırıldı
  • SALDIRI HIZI: %30 ⇒ %40
  • [YENİ] ELEKTROKIVILCIM: Minyon biçmek veya canavar kesmek en fazla 6 ilave hedefe isabet edip 90 Büyü Hasarı veren bir zincirleme yıldırım gönderir (3 sn. bekleme süresi, 500 sekme menzili).
  • [YENİ] ELEKTROŞOK: Şampiyon alt edildiğindeyse zincirleme yıldırımın hasarı 3 kat artar, bekleme süresi olmaz, sekme sınırı olmaz (Ateknik olarak 186 hedef) ve sekme menzili 650 olur.

Fırtınabiçen

  • [KALDIRILDI] Oyundan kaldırıldı.

Son Durak

  • TARİF: Nişancı Yayı + TEK Kılıcı + Nişancı Yayı + 300 Altın ⇒ Ocakbağlı Baltası + Nişancı Yayı + 1000 Altın
  • Toplam altın bedeli değişmedi.
  • SALDIRI GÜCÜ: 40 ⇒ 35
  • SALDIRI HIZI: 30 ⇒ 35

Elektrikli Devirkılıcı

  • TARİF: Hırpalayan + Kircheis Parçacığı + 863 Altın ⇒ Hırpalayan + Uzun Kılıç + Uzun Kılıç + 863 Altın
  • Toplam altın bedeli değişmedi.

Karayel

  • TARİF: Savaşçı Çizmeleri + 2000 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 3100 Altın
  • 15. seviyeye ulaştıktan sonra açılan Savaşçı Çizmeleri geliştirmesi. Hâlâ çizme eşyası olarak değerlendirilir.
  • SALDIRI HIZI: 45
  • HAREKET HIZI: 45
  • PASİF: 6 saniyeliğine %5 Hareket Hızı kazandırır. Bu ilave birikerek en fazla %15 olabilir.

Ocakbağlı Baltası

  • TARİF: Hançer + Uzun Kılıç + Hançer + 200 Altın ⇒ Uzun Kılıç + Hançer + Uzun Kılıç + 300 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 1150 Altın ⇒ 1300 Altın
  • SALDIRI GÜCÜ: 15 ⇒ 20
  • SALDIRI HIZI: %25 ⇒ %20

Nişancı Yayı

  • İSABET HALİNDE HASAR TÜRÜ: Büyü Hasarı ⇒ Fiziksel Hasar

[YENİ] İzci Sapanı

  • TARİF: Hançer + 600 Altın
  • TOPLAM BEDEL: 900 Altın
  • SALDIRI HIZI: %20
  • PASİF: Bir şampiyona hasar vermek fazladan 40 Büyü Hasarı verir. Saldırılar bu eşyanın bekleme süresini 1 saniye azaltır.

Coşku

  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %15 ⇒ %20

Hançer

  • SALDIRI HIZI: %12 ⇒ %10

Sihirdar Büyüleri

Hayalet

  • BEKLEME SÜRESİ: 210 saniye ⇒ 240 saniye
  • SÜRE: 15 saniye ⇒ 10 saniye

Arındır

  • BEKLEME SÜRESİ: 210 saniye ⇒ 240 saniye
  • SIVIŞMA: 3 saniyeliğine %65 ⇒ 3 saniyeliğine %75

Bitkinlik

  • BEKLEME SÜRESİ: 210 saniye ⇒ 240 saniye
  • YAVAŞLATMA: %30 ⇒ %40

Bariyer

  • SÜRE: 2 saniye ⇒ 2,5 saniye
  • KALKAN: 105 – 411 ⇒ 120 – 480

Şifa

  • MENZİL: Şampiyonun kenarına 826 birim ⇒ Şampiyonun merkezine 900 birim

Hâkimiyet Rün Yolu

Yırtıcı

  • [KALDIRILDI] Yırtıcı oyundan kaldırıldı.

Keskin Sağanak

  • SALDIRI HIZI: %110 ⇒ %80 (menzilli şampiyonlar) / %110 (yakın dövüşçü şampiyonlar)

Usta Avcı

  • [KALDIRILDI] Usta Avcı oyundan kaldırıldı.

Ani Darbe

  • Atılma veya ışınlanma yeteneği kullandıktan ya da gizlenme etkisinden çıktıktan sonra 4 saniye içinde bir rakip şampiyona hasar vermek 5 saniyeliğine 9 Zırh Deşme ve 7 Büyü Nüfuzu kazandırır (4 saniye bekleme süresi) ⇒ Atılma veya ışınlanma yeteneği kullandıktan ya da gizlenme etkisinden çıktıktan sonra 4 saniye içinde hasar veren normal saldırılar ve yetenekler seviyeye bağlı olarak 20 ila 80 İlave Gerçek Hasar verir (10 saniye bekleme süresi)

İnsafsız Avcı

  • ÇATIŞMA DIŞI HAREKET HIZI: 5 + yük başına 8 ⇒ 0 + yük başına 8

İsabet Rün Yolu

Ölümcül Tempo

  • [KALDIRILDI] Ölümcül Tempo oyundan kaldırıldı.

Saldırıya Devam

  • Bir rakip şampiyona art arda 3 normal saldırı isabet ettirmek seviyeye bağlı olarak 40 ila 180 İlave Değişken Hasar verir, hedefi 6 saniyeliğine savunmasız hale getirir ve hedefin bu süre boyunca tüm kaynaklardan %8 İlave Hasar almasına neden olur ⇒ Bir rakip şampiyona art arda 3 normal saldırı isabet ettirmek seviyeye bağlı olarak 40 ila 180 İlave Değişken Hasar verir ve çatışmadan ayrılana dek verdiğiniz hasarı %8 arttırır

Şifa Taşkını

  • [KALDIRILDI] Şifa Taşkını oyundan kaldırıldı.

[YENİ] Yaşam Sömürüsü

  • [YENİ] Bir hedefi katletmek 2 ila 17 Can yeniler.

Efsane: Sıvışma

  • [KALDIRILDI] Efsane: Sıvışma oyundan kaldırıldı.

[YENİ] Efsane: Hız

  • [YENİ] Azami yükte en fazla 15 olacak şekilde Efsane yükü başına 1,5 İlave Temel Yetenek Hızı kazanırsınız.

Biç Devir

  • Sizden ne kadar daha fazla azami cana sahip olduklarına bağlı olarak rakip şampiyonlara %5 ila %15 İlave Hasar (gerçek hasar hariç) vermenizi sağlar. İlave hasar, azami canları sizinkinden %10 ila %100 daha fazla olan rakiplere karşı sabit olarak artar ⇒ Can değeri azami canlarının %60’ından fazla olan şampiyonlara %8 İlave Hasar (gerçek hasar hariç) verirsiniz

Ayağı Çabuk

  • İYİLEŞTİRME: Seviyeye bağlı olarak 10 – 130 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 8 – 110
  • HAREKET HIZI SÜRESİ 1 saniye ⇒ 1,25 saniye

Azim Rün Yolu

Yaşam Kaynağı

  • Bir rakip şampiyonu yavaşlatmak veya hareketsiz bırakmak onu 4 saniyeliğine işaretler, işaretli hedeflere normal saldırı isabet ettiren takım arkadaşlarınız (siz hariç) 1,75 saniyeliğine 5 + (azami canınızın %0,9’una eşdeğer miktarda) Can yeniler ⇒ Bir rakip şampiyonu yavaşlatmak veya hareketsiz bırakmak sizi ve yakınızdaki en düşük cana sahip takım arkadaşınızı 10 ila 50 (menzilli şampiyonlar için %70) iyileştirir (20 saniye bekleme süresi)

İlham Rün Yolu

İlham rün yolunu aşağıdaki şekilde yeniden düzenliyoruz:

  • 1. Sıra: Hextech Sıçratıcısı, Sihirli Pabuçlar, Özel İndirim
  • 2. Sıra: Üçlü Tonik, Zaman Büken Karışım, Peksimet Teslimatı
  • 3. Sıra: Kozmik Sezgi, Hızını Al, On Parmağında On Marifet

Geleceğin Pazarı

  • [KALDIRILDI] Geleceğin Pazarı oyundan kaldırıldı.

[YENİ] Özel İndirim

  • [YENİ] Efsanevi eşya alırken harcadığınız altının %6’sı iade edilir.

Minyon Uçuran

  • [KALDIRILDI] Minyon Uçuran oyundan kaldırıldı.

[YENİ] On Parmağında On Marifet

  • Aldığınız eşyaların sağladığı her eşsiz nitelik için şu ilaveler birikir:
  • Yük başına 1 Yetenek Hızı kazanırsınız.
  • 5 yükte 10 Değişken Kuvvet kazanırsınız.
  • 10 yükte 25 Değişken Kuvvet kazanırsınız.

Zaman Büken Karışım

  • [YENİ] Artık iksirlerin sağladığı iyileştirme azalmıyor.
  • DOĞRUDAN İYİLEŞTİRME: %30 ⇒ %40
  • [KALDIRILDI] İksirlerin süresi boyunca sağladığı ilave hareket hızı kaldırıldı.

İlk Vuruş

  • KAZANILAN ALTIN: 5 + (verilen hasarın %8’i) ⇒ 15 (verilen hasarın %4’ü)
  • HASAR ARTIŞI %7 ⇒ %8

ARAM Denge Değişiklikleri

Güçlendirmeler

  • Briar: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105, İyileştirme Gücü: %115 &Arr; %120
  • Kha’Zix: Verilen Hasar: %105 ⇒ %110
  • LeBlanc: Verilen Hasar: %105 ⇒ %110
  • Naafiri: Verilen Hasar: %105 ⇒ %110
  • Qiyana: Verilen Hasar: %110 ⇒ %115
  • Rengar: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105

Zayıflatmalar

  • Sejuani: Alınan Hasar: %92 ⇒ %100

Arena

Sistem Değişiklikleri

Diriltme

  • TAKIM ARKADAŞINIZI DİRİLTMEYE BAŞLAMADAN ÖNCE GEÇMESİ GEREKEN SÜRE: Tura bağlı olarak 11 ila 8 saniye (11. turda 8 saniye) ⇒ Tura bağlı olarak 12 ila 8 saniye (11. turda 8 saniye)

Eşleştirme

  • Bu yamadan itibaren dereceli başlıyor.
  • Özellikle Gladyatör Aşaması üzeri olmak üzere hafif bir derece sıfırlaması olacak.
  • Arena’ya yeni başlayan oyuncular için eşleştirme iyileştirildi.
  • Ödüllü turlarda artık kazanan takım şapka elde edecek.
  • Bir takımın elendiği turlarda artık kazanan takım şapka elde edecek.

Diğer

  • ARENA İLAHI UNVANINI KAZANMAK İÇİN GEREKEN GALİBİYET SAYISI: 168 ⇒ 60
  • Eklenti veya örs seçim kartlarına sağ tıklamak artık onları seçmeyecek.
  • Şampiyon seçimi sırasında artık her takım içerisindeki seçim sırası rasgele olacak.

Misafir Dövüşçüler

Jhin

  • ATIŞ HIZI: 8000 ⇒ 6000
  • Atışlardan genel olarak daha kolayca kaçabileceksiniz ve bunun için çizmelerden faydalanabileceksiniz.
  • BAĞLAM İÇİN (ŞAMPİYON OLAN) JHIN’İN R’SİNİN ATIŞ HIZI: 5000
  • Jhin daha fazla cana sahip olan takımın arkasında durur ⇒ Misafir Dövüşçü Jhin takımların canlarından bağımsız olarak iki takıma da 90 derecelik açıyla bakacak şekilde durur

Eklentiler ve Prizmatik Eşyalar

Eklentiler

  • Boyut değişimleri artık kopyalarınıza da uygulanacak. Kallavi, Çılgın Bilim İnsanı ve Bölüm Sonu Canavarı artık kopyalarınıza da boyut artışı sağlayacak. Bu etki Seçkin Kuvvetler ile birikebilir.

Prizmatik Eşyalar

“Prizmatik eşyalarınızı yenileyip hâlâ diziliminizi etrafında şekillendirecek bir seçenek bulamadığınızda hissettiğiniz hüsranın farkındayız. Bu yüzden şampiyonunuza veya sınıfınıza uygun bir prizmatik eşya bulma ihtimalinizi arttırdık. İdeal tercihinizden farklı bir seçenekle karşılaştığınızda hâlâ yeteri kadar uyum sağlayabilecek alan olduğunu düşünüyoruz ancak birden fazla yenileme kullanıp ilginç veya kullanılabilir bir prizmatik eşya bulamadığınız en kötü senaryoların sıklığını azaltmak istiyoruz.”

Denge Düzenlemeleri

Eklentiler

“Eklentilerin sınırlarını yaratıcı bir şekilde zorladığınızı izleme fırsatımız oldu ve bu yamada onlara birkaç düzenleme getiriyoruz. İlk olarak eşya değişiklikleriyle uygun olması adına kritik vuruş ihtimallerini arttırıyoruz. Karşılığında onları biraz zayıflatıyoruz. İkinci olarak şu anda büyücüler ve dövüşçüler çok güçlü olduğu için onların Artçı Büyü ve Bölüm Sonu Canavarı gibi popüler eklentilerine çeşitli zayıflatmalar getiriyoruz. Son olarak da yardıma ihtiyaç duyan bazı eklentileri güçlendiriyoruz ve şu anda çok güçlü olanları da zayıflatıyoruz.”

Eklenti Güçlendirmeleri

Yörünge Lazeri

  • AZAMİ CAN HASARI: %20 ⇒ %30

Toprağın Uyanışı

  • FİZİKSEL HASAR: 125-2000 (+%135 İlave SG) ⇒ 125-2000 (+%150 İlave SG)

İvmeli Büyü

  • KULLANIM BAŞINA YETENEK HIZI: 9 ⇒ 10

Kuantum Teknolojisi

  • TABAN HASAR: ⇒ Seviyeye bağlı olarak 100-250 ⇒ 200-350

Eklenti Düzenlemeleri

Zafiyet

  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • KRİTİK VURUŞ HASARI: %50 ⇒ %45

Ya Tankla Ya Terk Et

  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNE BAĞLI OLARAK AZAMİ SAVUNMA İHTİMALİ: %60 ⇒ %50
  • HASAR AZALTMA: %25 ⇒ %20

Ruh Sömürüsü

  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • İYİLEŞTİRME ORANI: %15 ⇒ 12%

Mücevherli Eldiven

  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25
  • YETENEK GÜCÜNÜ KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNE DÖNÜŞTÜRME ORANI: %5 ⇒ %4,5

Eklenti Zayıflatmaları

Artçı Büyü

  • BÜYÜ HASARI: Seviyeye bağlı olarak 40-250 (+%20 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 40-200 (+%20 YG)

Bölüm Sonu Canavarı

  • NİTELİK ARTIŞI: %50 ⇒ %40

Kutlu Ateş

  • AZAMİ CANA BAĞLI YAKMA ORANI: %7 ⇒ %5

Yaman Kavga

  • İYİLEŞTİRME: Seviyeye bağlı olarak 5-90 (+%1 Azami Can) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 5- 60 (+%1 Azami Can)

İğne Deliğinden

  • ZIRH VE BÜYÜ NÜFUZU %25 ⇒ %20

Wooglet’in Cadı Şapkası

  • AŞIRI BÜYÜK SOPA’NIN YETENEK GÜCÜ: 150 ⇒ 120

Yakıcı Damga

  • 5 SANİYEDE BİR AZAMİ CAN HASARI: %2,5 ⇒ %2

Şampiyonlar

“Şampiyon dengelemesi adına Arena’da çok kötü performans gösteren Aurelion Sol gibi bazı şampiyonlara yardım eli uzatırken Illaoi ve Brand gibi en iyilerini zayıflatıyoruz. Güçlendirmelerimiz çoğunlukla büyük hasar artışları sağlamak yerine şampiyonlara moda uygun şekilde işlevsellik açısından yardımcı olmaya yönelik. Örneğin Gnar’ın mega biçimine daha çabuk ulaşmasını sağlıyoruz. Zayıflatmalar konusundaysa Arena’yı büyük ölçüde domine eden güçlü etkileri hedefliyoruz. Örneğin Swain’in ultisi etkinken kazandığı gücü (Çünkü ultisi açıkken ondan kurtulmak çok zor.) veya Brand’ın kaçınılması zor hasarını azaltıyoruz. Ayrıca bu fırsatı modda çok yüksek olan iyileştirme ve dayanıklılık yeteneklerini de zayıflatarak (Yakında daha büyük değişiklikler görebilirsiniz.) değerlendiriyoruz. İşte Illaoi ve Swain’in iyileştirme zayıflatmalarının sebebi de tam olarak bu.”

Şampiyon Güçlendirmeleri

Gnar

  • PASİF – DÖNÜŞÜM SONRASI YORGUNLUK SÜRESİ: 8 saniye ⇒ 5 saniye
  • Q’NUN BEKLEME SÜRESİ: 18/16/14/12/10 saniye ⇒ 14/12,5/11/9,5/8 saniye
  • Q’NUN MİNİ BİÇİMİNDE YAVAŞLATMASI: %15/20/25/30/35 ⇒ %25/30/35/40/45
  • Q’NUN MEGA BİÇİMİNDE YAVAŞLATMASI: %30/35/40/45/50 ⇒ %40/45/50/55/60
  • E’NİN BEKLEME SÜRESİ: 18/16/14/12/10 saniye ⇒ 16/14/12/10/8 saniye

Blitzcrank

  • PASİFİNİN SAĞLADIĞI KALKANIN BEKLEME SÜRESİ: 30 saniye ⇒ 20 saniye
  • W’NUN YAVAŞLATMA SÜRESİ: 1,5 saniye ⇒ 1 saniye
  • W’NUN İLAVE SALDIRI HIZI: %30/40/50/60/70 ⇒ %50/60/70/80/90

Aurelion Sol

  • TUR BAŞINA YILDIZ TOZU YÜKÜ: 26,66 ⇒ 40
  • W’NUN BEKLEME SÜRESİ: 22/20,5/19/17,5/16 saniye ⇒ 15/14/13/12/11 saniye

Irelia

  • CAN BÜYÜME ORANI: 124 ⇒ 136
  • W’NUN BEKLEME SÜRESİ: 20/18/16/14/12 saniye ⇒ 16/15/14/13/12 saniye
  • R’NİN BEKLEME SÜRESİ: 125/105/85 saniye ⇒ 40 saniye

Şampiyon Zayıflatmaları

Galio

  • Q’NUN TABAN HASARI: 100-280 ⇒ 70-210
  • W’NUN PASİF KALKANI: Azami canın %10-20’si ⇒ Azami canın %7,5-13,5’i

Zed

  • Q’NUN HASARI: 80/130/180/230/280 (+%130 SG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%130 SG)
  • R’NİN BİRİKEN HASARI: %30/45/60 ⇒ %25/40/55

Swain

  • R’NİN SANİYE BAŞINA HASARI: 20/40/60 (+%10 YG) ⇒ 20/30/40 (+%10 YG)
  • R’NİN SANİYE BAŞINA İYİLEŞTİRME MİKTARI: 15/27,5/40 (+%18 YG) ⇒ 12/22/32 (+%18 YG)

Brand

  • PASİFİN YÜZDELİK CAN HASARI: %1,75 ⇒ %1,5
  • E’NİN BÜYÜ HASARI: 60-180 (+%60 YG) ⇒ 60-180 (+%45 YG)
  • R’NİN BÜYÜ HASARI: 75-225 (+%25 YG) ⇒ 75-175 (+%25 YG)

Illaoi

  • PASİFİN İYİLEŞTİRME MİKTARI: Eksik canın %3,5’i ⇒ Eksik canın %2,5’i
  • Q’NUN DOKUNAÇ HASARI ARTIŞI: %5-25 ⇒ %4-20
  • W’NUN BEKLEME SÜRESİ: 4 saniye ⇒ 6 saniye

Lillia

  • PASİFİN AZAMİ CAN HASARI: 5 + (100 YG başına %1,25) ⇒ 4 + (100 YG başına %1,25)
  • Q’NUN YETENEK GÜCÜ ORANI: %35 ⇒ %30

Eşyalar

“Eklenti dengelemelerindeki amacımıza benzer şekilde birçok popüler büyücü ve dövüşçü eşyasını da zayıflatarak daha dengeli bir noktaya getirmeyi hedefliyoruz. Ayrıca Cellat’ın gücünü genel olarak arttırıyoruz, Köstekleyici’nin kritik vuruş ihtimalini arttırarak eşya değişikliklerine uygun hale getiriyoruz ve Kızıl Armağan’ı en özel etkisini daha güçlü kılacak şekilde güncelliyoruz. Son olarak da Muhafızın Boynuzu’nu şampiyonların erken safhada elde edeceği dayanıklılığı sınırlayacak şekilde zayıflatıyoruz.”

Eşya Güçlendirmeleri

Cellat

  • DEĞİŞKEN KUVVET: 70 ⇒ 80

Köstekleyici

  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %20 ⇒ %25

Eşya Zayıflatmaları

Gaddarlık

  • YETENEK GÜCÜ: 100 ⇒ 80
  • PASİF CAN ORANI: %5 ⇒ %4

Zindelik Broşu

  • YETENEK HIZI: 25 ⇒ 20
  • YETENEK GÜCÜ: 80 ⇒ 70

Gerçeklik Kırılması

  • HİÇLİK KURTÇUĞU HASARI: 10 + (%10 YG) + (%5 SG) ⇒ 8 + (%8 YG) + (%4 SG)

Ufukgetiren

  • YETENEK GÜCÜ: 100 ⇒ 80

Liandry’nin Eziyeti

  • YETENEK GÜCÜ: 70 ⇒ 60

Muhafızın Örtüsü

  • CAN: 350 ⇒ 300

Yarık Gökyüzü

  • İYİLEŞTİRMENİN SALDIRI GÜCÜ ORANI: %130 ⇒ %110
  • CAN: 400 ⇒ 350

Kararma

  • YAKIN DÖVÜŞ SALDIRISININ AZAMİ CAN HASARI: %8 ⇒ %6

İlahsindiren

  • YAKIN DÖVÜŞ SALDIRISININ AZAMİ CAN HASARI: %5 ⇒ %4

Muhafızın Kılıcı

  • CAN: 300 ⇒ 250

Muhafızın Boynuzu

  • HASAR AZALTMA: 15 ⇒ 12
  • CAN: 350 ⇒ 300

Eşya Düzenlemeleri

Kızıl Armağan

  • BİRİKEN HASAR: %10 ⇒ %15
  • YETENEK GÜCÜ: 90 ⇒ 80

14.10 Yaması’nda Arena’ya Taşınan Sihirdar Vadisi Eşya Değişiklikleri

  • Karayel: Eşyanın yeni hali Arena’da Sihirdar Vadisi’nde olduğu kadar iyi bir şekilde çalışmadığı için Karayel dükkândan kaldırıldı.
  • Statikk Hançer: Pasifi Arena’da daha işlevsel olacak şekilde birazcık değiştirildi. Pasif: Saldırı halinde en fazla 6 hedefe isabet eden ve 90 Büyü Hasarı veren bir zincirleme yıldırım gönderir (6 saniye bekleme süresi).

Arena’da Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • Tekrarlarda belirli bir takımı izleme esnasındaki kamera kontrolleri daha iyi hale getirildi.

Giderilen Hatalar

  • Oyuncuların arkadaş listelerindeki arkadaşlarının Arena karşılaşmalarını izleyememelerine yol açan hata giderildi.
  • Yükleme ekranında farklı takımlara tıklarken derece çerçevelerinin doğru güncellenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Bazı hareket tetikleyen yeteneklerin (Zeri W’su, Poppy R’si gibi) şampiyonları arenanın dışına çıkarmasına yol açan hata giderildi.
  • Oyun sonu ekranının sıranızı doğru göstermemesine yol açan hata giderildi.
  • Lee Sin + Özel Şoför: Artık takım arkadaşınızın üzerinde kullanmak kalkan sağlıyor ve bağı bozuyor.
  • Pyke + Özel Şoför: Artık Pyke’ın W’su ile atılmasına olanak tanıyor.
  • İliğini Kurut artık ikinci eklenti olarak alındığında 30 Değişken Kuvvet sağlıyor.
  • Acayip Kötülük artık ikinci eklenti olarak alındığında yetenek gücü sağlıyor.
  • Ruh Bağı artık takım arkadaşınıza doğru miktarda hasar sağlıyor.
  • Entropi Kudreti’nin havaya savurma ve geri savurma durumlarında kritik hasar verirken rakiplere bir karelik eylem fırsatı tanımasına yol açan bir dizi hata giderildi.
  • Serap Kılıcı artık eşyaların atılma etkili aktiflerinin bekleme süresini azaltıyor.
  • Aytaşı Kılıç’ın şampiyonlara saldırı hızı kazandırmasına yol açan hata giderildi.
  • Simge görsellerinin yerine hata ayıklama metni gösterilmesine yol açan hata giderildi.
  • Jhin’in misafir şampiyon işareti simgesinin görselinin yerine hata ayıklama metni gösterilmesine yol açan hata giderildi.
  • Sığınak efekti engellendiğinde simgesinin görünmez olmasına yol açan hata giderildi.
  • Aytaşı Kılıç’ın Zeri’nin tam yük sayısına ulaşmamış pasif saldırılarıyla tetiklenmesine yol açan hata giderildi.
  • Turbo Kimyasal Tankı’nın yavaşlatma zayıflatmasının simgesinin gösterilmemesine yol açan hata giderildi.
  • Köstekleyici’nin iki zayıflatmasının simgelerinin de gösterilmemesine yol açan hata giderildi.
  • İtikatsız Hydra’nın Biç pasifinin eşyayı sattıktan sonra da etkin kalmasına yol açan hata giderildi.
  • Wooglet’in Cadı Şapkası görevi artık boş bir eşya yuvası olduğu sürece Aşırı Büyük Sopa kazandırıyor.
  • Kıpırdama eklentisinin açıklamasında hata ayıklama metni gösterilmesine yol açan hata giderildi.
  • Gragas’ın R’sini Ulti Devrimi’yle iki kez kullandıktan sonra W’sunu kullandığında fazladan nitelik kazanmasına yol açan hata giderildi.
  • Hızkesen’in pasifinin çalışmamasına yol açan hata giderildi.
  • Hızkesen’in ayrıca ipucuna ilişkin birkaç hata vardı. Onları da düzelttik.
  • Yılan Dişi’nin hatalı ipucu göstermesine yol açan hata giderildi.
  • Kraken Katili’nin hatalı nitelikler göstermesine yol açan hata giderildi.
  • İlahsindiren’in etkisinin birden fazla Büyülükılıç eşyasıyla birikmesine yol açan hata giderildi.
  • Yenilmez rününe sahipken Ölüm Çemberi, Savaş Senfonisi ve Baştan Sona eklentilerini almak sonsuz bir hasar döngüsüne yol açıp sunucunun çökmesine sebep oluyormuş. Bu hatayı düzelttik.
  • Rek’Sai’nin Q’sunun ipucunun hatalı bilgiler göstermesine yol açan hata giderildi.
  • Deprem eklentisinin bazı ışınlanma yeteneklerini kullanırken tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.

İhtişamlı Mağaza Rotasyonu

İhtişamlı Mağaza’ya Merhaba Diyenler

  • Prestij Arcade Caitlyn
  • Prestij Gecenin Tırpanı Kayn
  • Prestij Tüylü Fizz
  • Prestij Yükselmiş Pantheon

İhtişamlı Mağaza’ya Veda Edenler

  • Prestij Gecenin Yumruğu Lee Sin
  • Prestij Porselen Lissandra
  • Prestij Cadı Miss Fortune
  • Prestij KOD ADI: Sylas
  • Prestij Cadılar Meclisi Zyra

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • Azir’in W’suyla yaptığı normal saldırılar artık kaçınma etkilerini (Jax’ın E’si, Shen’in W’su vb.) aşamıyor.

Ashe Görsel Netlik Güncellemesi

  • R’NİN ZEMİNDEKİ GÖRSEL EFEKTİ: Temel kostümüne ve oyundaki tüm diğer kostümlerine isabet alanını daha iyi göstermek için okun altında kalan zemine ikincil görsel efekt unsuru eklendi.
  • R’NİN OKUNUN İSABET ALANI DÜZENLEMESİ: Temel kostümünde ve oyundaki tüm diğer kostümlerinde ok oyun içindeki isabet alanına daha uygun olacak şekilde hafifçe yukarı kaldırıldı.
  • R’NİN NETLİK GÜNCELLEMELERİ: Gönül Avcısı, KOD ADI ve Peri Ejder. İsabet alanına daha iyi uyması için okun arkasında bıraktığı ize ve parlaklığa hacim kazandırıldı.

Nidalee Görsel Netlik Güncellemesi

  • Temel, Kar Tavşanı, Leopar, Hizmetçi, Firavun, Cadı, Kelle Avcısı, Savaş Ustası, Gözüpek ve Süper Galaksi kostümlerine görsel tutarlılık güncellemeleri getirildi.
  • Çoğu kostümün Puma Hali’ndeki W’su (Atıl) alan etkili hasarının isabet alanını daha iyi gösterecek şekilde düzenlendi.

Giderilen Hatalar

  • Gangplank’in E’sinin varil kombosunun bazen tutarsız olmasına yol açan hata giderildi.
  • Katarina’nın ultisinin kitle kontrolü etkisinden çıktıktan hemen sonra kullanıldığında bekleme süresine girmesine ve hasar vermeden animasyonunu tetiklemesine yol açan hata giderildi.
  • Lee Sin’in Q’sunun ikinci kullanımda %115 İlave SG yerine %200 İlave SG ile güçlenmesine yol açan hata giderildi.
  • Güçlendirilmiş Dönüş kullanıldığı esnada Sylas’ın R’si sonlandığında çaldığı yetenekleri kaybetmemesine yol açan hata giderildi.
  • Skarner’ın temel kostümünün kışkırtmasının Rusça’da başka bir kostümün ses efektini oynatmasına yol açan hata giderildi.
  • Jax’in R’sinin niteliklerinin değişken kuvvetten kazanılan SG veya YG değerlerini ve nitelik dönüşümlerini içermemesine yol açan hata giderildi.
  • Azir’in W’suyla yaptığı normal saldırılarının Dikenli Yelek’i tetiklememesine yol açan hata giderildi.
  • Shyvana’nın Q’sunun bazı durumlarda iki normal saldırı olarak değerlendirilmemesine yol açan hata giderildi.
  • Lee Sin’in R2’sinin durdurulamaz bir rakibe olması gerekenden daha fazla hasar vermesine yol açan hata giderildi.
  • Kassadin’in Q’sunun Sion’un R’sini engellemesine yol açan hata giderildi.
  • Jarvan IV’ün pasifinin hasar sınırının şampiyon harici birimlerin yanı sıra şampiyonlara da uygulanmasına yol açan hata giderildi.
  • Vi’ın Q’sunun yük görsel efektinin bazen görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Volibear’in Q’sunu hazırlarken nadiren duvarların üzerinden ışınlanmasına yol açan hata giderildi.
  • Yampiri Yengeçlerin Baron doğduktan sonra otomatik olarak dönüşüm geçirmesini engelleyen hata giderildi.
  • Alistar’ın W’sunun isabet alanının yakın menzildeki bir rakiple temas anında genişlemesine yol açan hata giderildi.
  • Urgot ve Skarner’ın aynı anda ulti kullandıklarında acımasızca ve hiç bitmeyen birbirlerini çekme yarışına kapılmalarına yol açan hata giderildi.
  • Helia’nın Yankıları’nın Ruh Sömürüsü hasarının Büyü Kalkanı’nı tüketmesine rağmen engellenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Hwei’in bağlantısı kesildikten sonra büyü kitabına erişim sağlayamamasına yol açan hata giderildi.
  • Kimya bitkilerinin üst üste ortaya çıkmalarına yol açan hata giderildi.
  • Kindred’ın boşta durma repliklerinin oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
  • Yıldız Muhafızı Rakan’ın bazı repliklerinin tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Yıldız Muhafızı Ahri’nin katledildikten ve dirildikten sonra modelinin görünmez olmasına yol açan hata giderildi.
  • Birden fazla Lux kostümünün üsse döndükten sonraki animasyonlarını oynatmamasına yol açan hata giderildi.
  • Birden fazla Lux kostümünün dirilme animasyonlarının oynatılmamasına yol açan hata giderildi.

Sizler League of Legends 14.10 Yama Notları hakkında neler düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer okuyucular ile paylaşmayı unutmayın.


İlginizi Çekebilir:

VALORANT herkese yazma nasıl yapılır? Anlatıyoruz!

Steam Türk Lirası yapma! Steam TRY Converter nasıl kullanılır?

Steam hesap değeri nasıl öğrenilir? İşte Steam Calculator

Twitch abonelik fiyatları zamlandı! İşte Twitch yeni abonelik fiyatları

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor